Ducatiklubben VS Sporthoj 2?

• Thread starter Thread starter Ducati for life
  • Start date Start date

Var det bra att den förra Ducatiklubben VS Sporthoj? tråden stängdes?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
emullo skrev:
2579451 Jag tar en volvo.
Jag fixar!
Crashed-Volvo.jpg

Jag trodde denna tråd skulle självdö i och med Bayliss och Capirex totala förnedring av hela MotoGP kollektivet inkluderande Hondor, Yammor och Sukkor med tillhörande piloter! Men idag orkar kanske ingen kommentera hur kassa och instabila och totalt värdelösa hojar Ducati gör.

Shit, höll på att glömma oljeläckande och haveribenägna.

Bifogat

• ducati only.jpg
    ducati only.jpg
    22.7 KB · Visningar: 50
  • LogoDucatiCorse.gif
    LogoDucatiCorse.gif
    24.4 KB · Visningar: 63
Bayliss är ju min hjälte numera.
Shit i helsike vilket underbetyg å stammisarna i MotoGP.
Man "skall" inte (trots en massa erfarenhet) kunna kliva in på årets sista rejs och dominera. För det var det han gjorde !!

Stort.

Sen vilken hoj han sitter på...tja volvo !!

Vilken tur att jag kan skriva i denna tråd utan att bli terrad...:blah

Jag kör ju Ford Mondeo V6:hoppskrat och Buell....:tungan

:hojraket

Maverick_ou812 skrev:
2579599 Jag trodde denna tråd skulle självdö i och med Bayliss och Capirex totala förnedring av hela MotoGP kollektivet inkluderande Hondor, Yammor och Sukkor med tillhörande piloter! Men idag orkar kanske ingen kommentera hur kassa och instabila och totalt värdelösa hojar Ducati gör. Shit, höll på att glömma oljeläckande och haveribenägna.
Tråden kanske dör men de hojåkare som tror att deras egen italienska plockepinnebygge har en skruv gemensamt med en MotoGP-hoj kommer alltid att finnas kvar.
Vi låter dem leva i sin egen lilla fantasivärld eftersom inga argument i världen biter.

BTW: Hur många MotoGP-titlar har Ducati tagit? :rofl

sandstream skrev:
2582389 Tråden kanske dör men de hojåkare som tror att deras egen italienska plockepinnebygge har en skruv gemensamt med en MotoGP-hoj kommer alltid att finnas kvar.
Vi låter dem leva i sin egen lilla fantasivärld eftersom inga argument i världen biter.

BTW: Hur många MotoGP-titlar har Ducati tagit? :rofl

Du har rätt. Det borde i det sammanhanget vara mer relevant att fråga hur många SBK-segrar Ducati tagit. :D

FIM Roadracing technical regulations, kap 2.1.1: "Motorcycles for Road Racing Superbike & Supersport World Championships and Superstock Cup are based on recent or current production motorcycles and available to the public through the normal commercial channels of the constructor"

Ducatister är som italienska fotbollspelare:
Bryr sig bara om utseendet och lägger sig för ingenting.... ;) :blah

Hojsarna är det inga fel på töcker ja dock...:tummenupp

nabbor skrev:
2584104 Ducatister är som italienska fotbollspelare:
Bryr sig bara om utseendet och lägger sig för ingenting.... ;) :blah

Hojsarna är det inga fel på töcker ja dock...:tummenupp

Ja, jag vet, jag är lösaktig.. :)

Torra ekonomiska svenskar kör inte Ducati..

Last edited:
har jag missat ngt!

Var ett tag sen man var inne på SH....

Mvh Herr Evaldsson

Hmm.. borde ni inte ena er i kampen mot hojtjuvar istället för att tjafsa sinsemellan?

Ni behöver en timeout på en tokslut dakota med loppa på stiftet? ;)

Aja..

Sandstream är roligast i denna tråden. Undrar vad han skulle säga om någon gav honom en ban-kittad 1098 eller kanske Bayliss förra 999R. Nej då skulle den väl antagligen suga. För någon på rookie-nivå bör ju veta att det är så grymt stor skillnad på hojjar så att man kan såga ett helt märke.

Blir nästan röd i ansiktet av att tillhöra rad4-skaran när man läser denna tråden. Ingen av oss här inne kan egentligen uttala oss vilken hoj som är bäst. Mångfalden här kan inte ens utnyttja en 125a till max. Så sluta racka ner på andra märken. Oavsett om det är ironi eller inte.

Över internet så fungerar inte ironi. Och allt för ofta är ironin i denna typen av trådar präglad av en enorm spydighet.

Kom med någon ny information. Ducati har själ? Själ är det mest patetiska ord man kan förknippa en motorcykel med. Att en japanhoj går bättre än en ducati? Vem mäter? Rakt fram? Rossi i en Desmo mot sandstream i sin prototyp-sukka? Allting är relativt, pinsamheten växer.

:rolleyes

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...