ZaraxZ
Medlem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ducati for life skrev:2549522Den här tråden var ju meningen att den skulle handla om varför vissa gör just personliga påhopp och har så otroligt trångsynt inställning. Men genom att skriva som tex triggerhappy; Se till att få dig ett skjut så kanske du blir en skoj kille. Och sedan sätta en smiley efter så är det helt plötsligt jätte ok att skriva så. Den nivån är så låg och det är det som förstör just det sakliga och roliga som skulle kunna vara på detta forum.
*Superlight* skrev:Det är tyvärr bara så, att vissa personer har ett behov av att hävda sig på ett eller annat vis... och använder då forumet till det..., lite trist...men så är det tyvärr....
Ducati for life skrev:2549522Den här tråden var ju meningen att den skulle handla om varför vissa gör just personliga påhopp och har så otroligt trångsynt inställning. Men genom att skriva som tex triggerhappy; Se till att få dig ett skjut så kanske du blir en skoj kille. Och sedan sätta en smiley efter så är det helt plötsligt jätte ok att skriva så. Den nivån är så låg och det är det som förstör just det sakliga och roliga som skulle kunna vara på detta forum.
Personligen skiter jag fullständigt i vilket märke någon annan kör och jag kör vad jag vill och skiter fullständigt i vad andra tycker om det.
Men jag försvarar mer än gärna rätten att få lov att köra och tycka vad jag vill - det är så jävla synd bara att det finns dem "vuxna" killar som beter sig som 10 åriga pojkar på forumet (och på vägarna) och jag har rätt att bli förbannad över det när det kommer till sådana jävla usla kommentarer som; Se till att få dig ett skjut så kanske du blir en skoj kille. Hur ska alla andra kunna föra en vettig debatt eller saklig kommunikation på forumet när sådana spammare dyker upp i varenda tråd.
Så mitt förslag till webmastern är att den som skapar tråden kan kunna banna (stänga ute) den nicken, medlemmen eller vad det nu kallas, från tråden. På det sättet skulle vi som vill föra sakliga debatter kunna göra det i trådarna utan dryga kommentarer och spam som inte hör till ämnet. Och det skulle ju också tvinga dem som håller på med det att skärpa till sig och hålla en rimlig nivå samt att hålla sig till ämnet tråden är avsedd för.
Ducati for life skrev:2549959...de är ju otroligt att pajkastningen fortsätter... well det är bara att vänja sig vid att det är så här i lekskolan, mobbare finner vi överallt i samhället. Kan man inte hävda sig hemma med frugan får man väl ta till ett forum på nätet.
schneberger skrev:2549972det handlar väll inte om mobbing..
bara om det faktum att japshojar är mycket trevligare och átt ducatis är för posörer..![]()
'Ducati for life skrev:2549993jag är glad för din skull att du tycker det![]()
Ducati for life skrev:2549959...de är ju otroligt att pajkastningen fortsätter... well det är bara att vänja sig vid att det är så här i lekskolan, mobbare finner vi överallt i samhället. Kan man inte hävda sig hemma med frugan får man väl ta till ett forum på nätet.
Om du kallar det här för mobbing har du inte varit med om mycketDucati for life skrev:2549959...de är ju otroligt att pajkastningen fortsätter... well det är bara att vänja sig vid att det är så här i lekskolan, mobbare finner vi överallt i samhället. Kan man inte hävda sig hemma med frugan får man väl ta till ett forum på nätet.
Då ber jag... att få... beklaga... det du... fick utstå... under din uppväxt...*Superlight* skrev:2550018Så är det tyvärr...
Har man en brist i sitt liv..., så försöker man oftast hävda sig..., oftast genom att försöka trycka ner andra för att ens eget liv ska få en känsla av att inte vara misslyckat
Ofta gundar detta sig i värderingar och saker man blivit utsatt för under sin uppväxt..., men alltför oftast i det mest vanliga..., den sk "svenska sjukan....
sandstream skrev:Bristen i ditt liv.... vet vi ju alla... vad den är..., du kör Ducati....
Bingo skrev:2549966Så nu kan ni all sluta utan att riskera att den andre får sista ordet![]()
Kör man Ducati så lider man brist på en riktig hoj och det kan som Jättelätt har visat vara en svår sak att leva medSuperlight skrev:2550054En brist kan väl inte vara att köra Ducati (eller att göra något annat heller för delen. Det rör sig väl snarare om att det skulle saknas en japs. Visst fan, det gör det ju inte heller. Alltså ingen brist![]()
Varför skriver du hela tiden om dig själv i tredje person*Superlight* skrev:2550055Tappert försök..., men jag tror inte det kommer att hjälpa förr vissa personer....
matbr skrev:2547699Sitter och stickar ett par röda yllesockor som jag tänker ha utanpå stövlarna, får jag åka med er med dom på?
Ducati for life skrev:2550248sandstream skrev:2550021Om du kallar det här för mobbing har du inte varit med om mycket
QUOTE]
kalla det vad du vill - men uppenbarligen är det mycket svårt att föra en vettig diskussion här tack vare diverse mer eller mindre roliga påstående eller påhopp. Speglar det här forumet samhället är det tragedi på hög nivå...
Du pratar tyvärr för döva öron...., vissa individer har ingen som helst förståelse för det du skriver...och tyvärr är de en del av samhället...,tragedi = ja
Ducati for life skrev:2550248kalla det vad du vill - men uppenbarligen är det mycket svårt att föra en vettig diskussion här tack vare diverse mer eller mindre roliga påstående eller påhopp. Speglar det här forumet samhället är det tragedi på hög nivå...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |