Ducati

Philip skrev:
Men bäste Edward, det räcker inte med omdrevning för att dra ifrån mig!
Kan du inte ge en utförlig rapport om hur dagens(söndag) race i roslagen gick?? :hihi

//Philip

Som vanligt putsade vi väl varvrekordet, men pga väta slirade det lite ibland. Det märkte du aldrig va? Hade fullt sjå att hålla dig kvar på vägen :7peta

/Edward

Edward skrev:
Som vanligt putsade vi väl varvrekordet, men pga väta slirade det lite ibland. Det märkte du aldrig va? Hade fullt sjå att hålla dig kvar på vägen :7peta

/Edward

Nej, käre Edward, jag märkte aldrig att det slirade för dig.
Man ser som du vet inte allt för mycket i backspeglarna på 999:an.
Men du har rätt, fort gick det igår! Jag hade faktiskt inte laptimern påslagen igår, men det kändes allt att det gick undan.

/Philip

Skönt att höra att det finns några i fjollträsktrakten kvar som fortfarande kör hoj, även om det slirar lite... :tummenupp
Fast så farligt kan det ju inte ha varit. Duccarna är ju inte direkt några effektmonster. :D

Personligen så var jag ute en 15-milasväng i lördags, men f-n vad kallt det var om fingrarna. Nu åker skoterhandskarna fram.

/VG

Ok, äntligen en Ducce som ser ut som en hoj ska göra! :tummenupp

Hur många hästar har den?
Och när kommer den i produktion?

/VG

Barbone skrev:
Den låter ni bli den är min min min !!!
Ska jag ha på bankörningarna nästa år
så ingen kan göra hypertricket på mig :galen

Hoppsan, Då kan du köra hypertricket på hyprar.. :gnissla :tummenupp

PeGe skrev:
Lugn bara lugn, det finns 4 st till salu, så det räcker åt oss båda samt åt Eric å Gurra.

//PG

Räcker inte 90 vilda pållar åt dig tror du? Köp du en Multi igen :tummenupp

/M

Skoj tråd, mycket trams.
Att ni orkar med killen med en av de mest överskattade hojar som tillverkats, heder.

Vad han gör just i denna tråd kan man undra, är det ett troll tro? Han är inte särskilt aktiv någon ananstans på forumet.

Poacher skrev:
Skoj tråd, mycket trams.
Att ni orkar med killen med en av de mest överskattade hojar som tillverkats, heder.

Vad han gör just i denna tråd kan man undra, är det ett troll tro? Han är inte särskilt aktiv någon ananstans på forumet.

Visst är det.. Finns ju även en del nytta i tråden, typ 10% eller mindre. :tummenupp

E, Menar du V-Gurra? Efter man läst några inlägg av honom så tycker man han är en underhållande och rolig typ :D

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär