Ducati

Vill jag oxå se.. Kanske kunde få¨häng med på ett hörn.. Borde inte ha stora problem att häng med en V-max då man iaf har snurra till det, för en så kan ju iaf inte svänga.. :arsele

V-Gurra skrev:
Vågar inte? Att stockholmarna inte vågade förstod man på förhand, men att en riktig bamsing till Björn inte vågade känns tunt.

klart som fanken att jag törs. säg bara till..

/B

Bifogat

• so-final.jpg
    so-final.jpg
    88.1 KB · Visningar: 50
Last edited:
V-Gurra skrev:
Rejsa? Anytime, anywhere dude...

Detta vill jag SE :D

V-Max vs. Bj.O.rn´s hoj

Det kan bli riktigt roligt..

Norrland.. Jo jo.. Det är väll bana vi pratar om va?? Vi är ju i Midlanda nästa sommar.. eftersom att V-maxen skall ha sånn grym väghållning så är det väll acceptabelt för V-Gurra också.. Eller.?? Är det 402 meter som är modellen?

hmm

V-Gurra skrev:
Rejsa? Anytime, anywhere dude...

Vart kommer denna klyscha ifrån att det ska vara sån jävla punsch i V maxen, det är som en skröna!
Om du e i sthlm ngn dag så kan jag nog osså sträcka mig till att rejsa dig med ett surt monster från 1997.

Btw har du aldrig skrapat i avgassystemet eller fotpinnar ngn gång!?

amullo skrev:
Detta vill jag SE :D

V-Max vs. Bj.O.rn´s hoj

Det kan bli riktigt roligt..

Norrland.. Jo jo.. Det är väll bana vi pratar om va?? Vi är ju i Midlanda nästa sommar.. eftersom att V-maxen skall ha sånn grym väghållning så är det väll acceptabelt för V-Gurra också.. Eller.?? Är det 402 meter som är modellen?

Vem har snackat om vi?? Vilka är vi? Antar att du menar Ducati Stockholm eller nåt annat påfund.
Måste ducatisterna hålla handen?

LeChef skrev:
Om du e i sthlm ngn dag så kan jag nog osså sträcka mig till att rejsa dig med ett surt monster från 1997.

Btw har du aldrig skrapat i avgassystemet eller fotpinnar ngn gång!?

Nä, jag kommer knappast å söka mig till stockholm för att köra ifrån en gammal kock på ett surmonster. Men om du e sugen så kan du säkert hänga på peking-sonen när han drar till norrland. För jag antar att han, precis som jag antar att du, släpar hojen till olika events istället för å köra?? :va

Nä, jag skrapar inte system eller pinnar... Handlar om teknik grabben.

twinner skrev:
Är det Lillsiverts brorsa eller?

Hmm, Lill-Sivert e ju bannad... Jag trodde alla Custååmåkare bannades på sporthoj :tungan ...

Fast V-Gurra kör väl så ruskigt fort att moderatorn inte hänger med. För vem sjutton har en sportmössa att hänga på en überpreppad Vmax? (Svarar du "just det" på det här inlägget så bussar jag Günther på dig :D )

Nehepp, om vi skulle prata Ducati igen då :tuttar .

Günther, kan du inte lägga upp en större variant av din avatar-bild, jag har inte sett någon FILA-Multistrudel tidigare :tummenupp

/T

.

V-Gurra skrev:
Vem har snackat om vi?? Vilka är vi? Antar att du menar Ducati Stockholm eller nåt annat påfund.
Måste ducatisterna hålla handen?

Jag tror han menar Vi, som i "Vi som vill titta på..."

Och okej, blir det av kan jag oxå vara med.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman