Ducati?

Är det ett känsligt ämne? så fort man skriver duccati = vibrationer är jävligt SANT.:arsele

Nej det är inte känsligt alls. Vi som har kört bortåt 10 olika märken och några olika Ducati vet att det skitprat att Ducati vibrerar mer än andra hojar. Däremot är frekvensen lägre på Duccarna än på 4-cyl hojar ... Gissa varför

Köp en japanare så du slipper vibrera sönder när du är ute och kör.......... :D

Du har aldrig funderat över varför det är så vanligt med vibratorer i vissa typer av leksaker?

O är det vibbar man är ute efter bör man åka stånka/motard.

Köp en japanare så du slipper vibrera sönder när du är ute och kör.......... :D

Vet inte det jag, jämf. polarns R1 och andra japs som jag kört så har jag inga problem med domnade fingrar pga vibrationer på de duccar jag kört.

Har du testat själv ö.h.t eller var det bara ett huggskott för att skapa reaktioner?

Äh, fingrarna domnar för att det är kallt! O knäna stelarnar till för att de är i samma ställning för länge (som när man sitter på bio.. eller i möte...), inte för att detär en obekväm ställning på hojen. Det är det däremot på bio o på möte :-)

Jag som kommer från en gammal stel 69a Harley har väl inte så mycket att oroa mej för alltså? :)

Asch, man e väl inte raggare heller? Får nog bli nåt med Loredana Berté... musiken som passar i Alforna borde rimligen funka på en Ducce oxå va? :D

Jajustdet, nu har jag pröjsat Ducceklubben, så snart kan man börja terrorisera deras forum oxå ;)

Last edited:
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...