Ducati-Sulor...

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Kanske innehållet i denna söta kartong skulle tänkas vara något för den Ducatifrälste...
Fina? Jovars, svarta å blanka.
Dyra? Vet inte, så itresserad av Ducati e jag inte, men jag vet var de finns (iaf här där jag e...).

/Mange
 

Bifogat

  • DSC00453.JPG
    DSC00453.JPG
    34.3 KB · Visningar: 198
Kan du inte vara lite mindre konkret och mer antydande. Det är aldeles för lätt att fatta vad du pratar om. Eller inte!
 
yonsson skrev:
Kan du inte vara lite mindre konkret och mer antydande. Det är aldeles för lätt att fatta vad du pratar om. Eller inte!

Heeyy...får jag inte retas lite?!?! :tungan
Men ok, innan strömmen går igen här nere så ska jag avslöja...


OK, lådan innehåller ett par Ducatiskor (inte just den på bilden dock). Skokartongen finns på en marknad i PRISTINA (provinshuvudstad i KOSOVO), en butik som säljer dessa inte helt ointressanta skorna ligger ganska nära marknaden.
Kosovo ligger--->http://www.mil.se/int/article.php?id=264

/Mange-KS09
 
Se så...stör mig inte mer nu, jag e mycket upptagen... :cool:
 

Bifogat

  • DSC00533.JPG
    DSC00533.JPG
    66 KB · Visningar: 154
CoRuS skrev:
Se så...stör mig inte mer nu, jag e mycket upptagen... :cool:

Samma ställning som på midsommardagen, fast då såg du inte lika nöjd ut. :gnissla
Vad beror det på CoRuS???? :arsele
Kan Jontes mintpastiller ha nånting med den saken att göra? :D

Ta inte ut dig i onödan där nere, som om det fanns nån risk för det :rolleyes:
 
Fan va nice å se att dom skicka vettigt folk (SM-folk) att fixa fredan i världen. :)

Själv va jag där för 5 missioner sedan.

Hoppas du får en bra mission!

/Lucky9
 
Lucky9 skrev:
Fan va nice å se att dom skicka vettigt folk (SM-folk) att fixa fredan i världen. :)

Själv va jag där för 5 missioner sedan.

Hoppas du får en bra mission!

/Lucky9

Det var som attans! För 5missioner sedan...KS04 eller? Om det var det så var vi på samma mission. Jag låg då på BQ. Nu ere CR.

Vi ses i sommar supermotardbroder :fyllisar
 
CoRuS skrev:
Det var som attans! För 5missioner sedan...KS04 eller? Om det var det så var vi på samma mission. Jag låg då på BQ. Nu ere CR.

Vi ses i sommar supermotardbroder :fyllisar

Jopp, jag va på 04:an och rekade nån månad på 05:an oxå.

Jag låg dock på VL och satt inne i ops-room större delen av missionen. När jag inte lekte signalist åt CO i hans pebba. Typ.

/Lucky9
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top