cubic
nothing beats cubic inches
Funderar på en 2012 Streetfighter S och har ngr frågor.
Någon som har/har haft en Ducce SF och kan berätta hur den är, för- nackdelar?
Att den går att köra hårt verkar det inte råda ngr tvivel om, men hur är den i tex. stadstrafik?
Är den ryckig som fan, hörde att många går ner en kugg fram.
Går torrkopplingen för varm efter 2 min osv?
Någon som höjt styret och tycker det är bättre?
Är den najs på tajta kurviga vägar/banor? Snäll att slanga med?
Bara snabb rakt fram är inte mig grej...
Har läst provkörningar och måga gnäller på att det är risigt med plats för högerfoten pga värmeskölden. Är det ngt man vänjer sig vid och/eller blir det mer plats om man byter till Termignoni helsystem? Eller byter man till ställbara fotpinnar? Tänkte inte på att det var dåligt med plats för hälen när jag provklättrade på hojen (storlek 41), däremot tyckte jag det var tajt för tårna mellan kopplingskåpan och fotbromsen och då hade jag vanliga skor på mig. Förutsätter iofs att vinkeln på fotbromspinnen går att ställa om...
Optimalt vore så klart att provköra, men det tillåter ju inte underlaget just nu och om jag ska ha Duccen så måste jag beställa snart för att hinna få den till början av sommaren...
Någon som har/har haft en Ducce SF och kan berätta hur den är, för- nackdelar?
Att den går att köra hårt verkar det inte råda ngr tvivel om, men hur är den i tex. stadstrafik?
Är den ryckig som fan, hörde att många går ner en kugg fram.
Går torrkopplingen för varm efter 2 min osv?
Någon som höjt styret och tycker det är bättre?
Är den najs på tajta kurviga vägar/banor? Snäll att slanga med?
Bara snabb rakt fram är inte mig grej...
Har läst provkörningar och måga gnäller på att det är risigt med plats för högerfoten pga värmeskölden. Är det ngt man vänjer sig vid och/eller blir det mer plats om man byter till Termignoni helsystem? Eller byter man till ställbara fotpinnar? Tänkte inte på att det var dåligt med plats för hälen när jag provklättrade på hojen (storlek 41), däremot tyckte jag det var tajt för tårna mellan kopplingskåpan och fotbromsen och då hade jag vanliga skor på mig. Förutsätter iofs att vinkeln på fotbromspinnen går att ställa om...
Optimalt vore så klart att provköra, men det tillåter ju inte underlaget just nu och om jag ska ha Duccen så måste jag beställa snart för att hinna få den till början av sommaren...