Ducati Streetfighter 848 siktad

Haha, man kan ju säga så här också: Min kylare som var trasig, jävlar va läckert den läckte! :D

Vad hände med den? Var det den nedre kylaren eller? Den sitter ju ganska utsatt.. om jag köper en streetfighter kommer jag köpa ett kylarskydd ganska snart.

Vad hände med den? Var det den nedre kylaren eller? Den sitter ju ganska utsatt.. om jag köper en streetfighter kommer jag köpa ett kylarskydd ganska snart.

Japp var vattenkylarn.. Stenskott som gjorde ett hål i den, och hade såklart inte fått dit skydden. :4skrika Men nu sitter dom på! Kör med Evotech's skydd. Rekommenderar dom verkligen då dom knappt väger nått men ändå är solida. Finns lätt att få tag på hos Ebay. Och jag skulle också sätta dit dom direkt. Kylaren kostar 5800. :gnissla

Gillar ju utseendet på modellen starkt, den är ju även dokumenterat kul att köra. Men jag tycker nog priset för dem är lite för högt (jag är snål) iaf för den lilla. 130000 är ju en del balubas.

Vadå för skydd ?? Jag var den första beställda SF 1100an i Sverige (beställde den på fyllan via SMS..sägs det, jag minns inte själv så noga)...och kylaren läckte utan stenar..fast man kanske ska ha skydd då...

Sen var det 848an (det är väl så den heter)...Japp, den kommer att sälja..för den ser ut som en riktig på håll och låter rätt mycket så för den som inte riktigt kan något och så kostar den mindre. Lite som en Rolex Submariner fast med plastglas och utan datumvisare... ! Nää..seriöst, jag skulle kunna tänka mig att en del cheyer köper en för de är inte så stora och tunga (om man har tur)...och folk som kör mycket stadskörning. Typ de som gillade Monster 900 ie när det begav sig. Jag skulle nog kunna tänka mig en sån....

Hur är det med värdeminskning på en ny ducce? Håller dom värdet mer än vad tex en ny japs gör?

Hur är det med värdeminskning på en ny ducce? Håller dom värdet mer än vad tex en ny japs gör?

gissar det är lite mindre värdeminskning då det inte är så många av just streetfighter som rullar. Men jag är ingen expert på ämnet, men hur som helst så är ju tex ett nysköp en förlust hur som.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!