Ducati ST4S -04 elhjälp

EST

mOngoPuttSÄr...
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
Speed Triple/Vespa 160 GS & 150 Super/SR 500 X 2
Hej är det nån som har tips på vilka kompletta elsystem med mätare ecu osv skulle passa på en st4s -04. Den nya modellen med digitala mätare
Min är instrumentet kvaddat på. Annars så är ecu & tändningslås upplåsta går det att bara sätta dit nån eftermarknadsmätare & dra blinkers utanför för den har väl relät inbyggt. Eller är det mera saker som sitter i den typ nån luftmätare eller så???
Känns som jag kört fast lite & Tom på Italja Bike Center kan inte låsa upp instrument :(
Så några förslag??

Bifogat

• 10.jpg
    10.jpg
    58.7 KB · Visningar: 47
Skulle förvåna mig mycket om inte du kan köpa en begagnad originalinstrument från någon av alla våra mc-skrotar i Sverige vilket måste vara enklast! Instrumentet innehåller mig veterligt inga viktiga delar som hindrar dig i att använda andra instrument utan problemen uppstår när du ska koppla! Vilka färger, värden mm stämmer och inte oväsentligt i just detta sammanhäng det rent estetiska! :-)

Jo nån eftermarknads kan ju funka lite mek med att få ihop det bara. Men jag undrar om inte luftmängdsmätaren eller nån annan sitter i originalmätaren? De andra funktionerna med idiolampor är ju inga problem att få till om än lite tidskrävande.

Jo de är nog samma bara problemet att de är låsta. Ut stöld synpunkt bra ut byta mätare inte så bra...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra