Ducati performance

dofilus

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
Honda Cr500AF och nåra fler...
Tjoho, har införskaffat mig en Ducati monster 900 sie-00 med en vad jag tror är nån form av trimmad styrenhet. Det står ducati performance på den och den som är medskickad i en påse står det bara Ducati calibrizione #5 på.
Är det en chippad variant tro??
Kan jag lägga till en powercommander oxå?? Blir det kaka på kaka??
Annars kan jag bara säga att det är en underbar hoj:)

Grattis till en riktigt rolig hoj. :)

/OT

*kan bara inte låta bli* :huvet

En trimmad styrenhet. Har den starkare signalstryrka? :näsblod :D :rolleyes: *Flåt*

jag fick med en ecu till mina ducati performance slip-on.. men han i butiken sa att hojen går bättre med original ecu så han fipplade lite med den istället! kanske någon liknande historia bakom din extra-ecu (följde med dämpare eller liknande)?
fråga tidigare ägare kanske?

Först grattis till en kanonhoj:tummenupp

Rimligtvis så borde du väl kunna få rätt information från tidigare ägare/butik som du köpte pärlan av.

Om inte så ställ frågan på SDK: forum under någon av de tekniska trådarna så lär du få svar och lite till:tummenupp

Välkommen

// SDK Socio 4583

Utan att ta gift på det så skulle jag tippa du har en annan programvara/ECU och att den gamla medföljer " i påse". På samma sätt som på min hoj, har bytt pipor, luftburk och ECU. Det gamla får man lägga i malpåse.

Din hoj är således bestyckad med annan insprutning/mappning för att matcha dina mer öppna blås för att gå optimalt.

Grattis till en riktigt rolig hoj. :)

/OT

*kan bara inte låta bli* :huvet

En trimmad styrenhet. Har den starkare signalstryrka? :näsblod :D :rolleyes: *Flåt*

Klart den har!! Det är ju en röd dekal på, röd betyder väl fara eller:va och då borde det vara mer av allt även ström:yoparty eller har jag fattat nåt fel nu:va :D :näsblod

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...