Jag har fått byta säkring 3ggr senaste veckan, senaste gången hade jag knappt rullat ut ur garaget innan säkringen dog. Av ngn anledning verkar inte säkringen gå när hojen står stilla med tändningen på.
Det är 7.5A säkringen till instrumentlamporna, baklampan och blinkersen som pajjar. Vågar man trycka in en 10A säkring istället och kolla om det funkar?
Det är 7.5A säkringen till instrumentlamporna, baklampan och blinkersen som pajjar. Vågar man trycka in en 10A säkring istället och kolla om det funkar?

som klarar högre spänning, och vipps var problemet borta!!!