Bild Ducati Manigale

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Ducati förstår äntligen vad deras kunder vill ha....:tummenupp

http://motocorsa.com/featured/ducati-1199-panigale-desktop-wallpapers-manigale

manigale-1199-desktop-wallpaper-ducati-spoof.jpg

Men vad i hela...

Är det Audi som hardragit igång en ny kampanj; Vorsprung durch queer?

Finesslöst, vad har snygga babes i kvinnokläder gemensamt med halvfula gubbar i kvinnokläder?
En modern Schenkenberg i Apolloreklamsoutfit eller en Springsteenjeansröv kanske men detta?

Inte en distansroligt om jag får tycka något.

Finesslöst, vad har snygga babes i kvinnokläder gemensamt med halvfula gubbar i kvinnokläder?
En modern Schenkenberg i Apolloreklamsoutfit eller en Springsteenjeansröv kanske men detta?

Inte en distansroligt om jag får tycka något.

Det Ducati (Audi) försöker visa är att det är förändring på gång. Vad har lättklädda babes med motorcyklar att göra egentligen? För kassa för att köra.....men tillräckligt begåvade att posera halvnakna bredvid?

Hur som helst, HEN på bild 5 har i alla fall jävulska vader.

Vad har lättklädda babes med motorcyklar att göra egentligen? För kassa för att köra.....men tillräckligt begåvade att posera halvnakna bredvid?

Faktiskt. Dom borde ställa Ronnie Coleman bredvid, så kommer Lindman köpa en direkt, för han vill också se ut så.

Inte ofta man blir illamående av att se bilder på en snygg hoj...

Fattar inte, det är väl såhär folk som kör ducati klär sig väl?

Dock undrar man ibland vad som är värst, att dem kör en ducati eller klär sig på detta vis...

Är det bara jag som tyckte detta var kul? Ett ganska vågat grepp i ett land där kundkretsen riskerar att bli förbannad.

Det eviga poserandet av välsvarvade damer vid mc-tävlingar, mässor och i reklam börjar bli ganska uttjatat. Kom med något nytt grepp bimbos med sillisar kan vi redan....

Är det bara jag som tyckte detta var kul? Ett ganska vågat grepp i ett land där kundkretsen riskerar att bli förbannad.

Det eviga poserandet av välsvarvade damer vid mc-tävlingar, mässor och i reklam börjar bli ganska uttjatat. Kom med något nytt grepp bimbos med sillisar kan vi redan....

Askul! :tummenupp Men jag är ju gammal....

+1 på den!

Det kanske inte framgick av min tidigare post men jag tycker också att det är kul! Även om det tyvärr inte är Ducaudi själva som gjort, det är ju tyvärr inte många större företag som vågar sig på sådant nuförtiden.

Jag tillhör den skaran som tittar i senaste numret av Streetfighters och ser nåt halvhäftigt bygge där nån flicksnärta ålar sig över hela hojen och förstör all form av helhetsintryck av maskinen i fråga. Jävligt synd tycker jag. Hojtidning köper jag för att se på hojar, inte halvnakna brudar, 80% av internet är redan fullt av sånt och då dessutom gratis.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026