Ducati conceptbil

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Den svarta får plats hemma hos mig! :kär

diseno-art.coml

Ducati_6098_R_black-final-large.jpg

Ducati_6098_R-final-large.jpg

Ducati_6098_R_wheel_close-final-large.jpg

Grymmt cool. Jag tar gärna den röda(det går ju alltid att lacka om).

Tycker dom har kikat lite mycket på Lamborghini.

Ser ut som en blandning mellan Lamborghini reventon och ferrari F430, hade velat se den bakifrån också, its all about the ass :arsele :D

Högre upp i försäljningslistorna?

Antagligen inte då jag inte har hört talas om någon som skippar ett Ducati-köp bara för att de använder sig av torrkoppling. Det vore ju som att skippa att köpa Yamaha bara för att de använder sig av sidokåpor.

Tycker "bygget" ser minimalt intressant ut, eller ja, design på framruta och tak ser intressant ut. Annars tycker jag både att resten av bilen känns som en stöld av Lamborghini och Ferrari, och att renderingen/3D-arbetet är rent sagt uselt genomfört. :tummenner

Nä fanns inget där tycker Jag. Gamla Lamborghini Countach är fortfarande hetast.

Bifogat

• Lamborghini-Countach.jpg
    Lamborghini-Countach.jpg
    96.7 KB · Visningar: 98
http://bil.feber.se/art/150374/varldens-vackraste-bil/

Tydligen är världens vackraste bil inte en Lamborghini... inte ens italiensk, eller tysk för den delen heller, utan fransk :3freak (juryn kanske hade extrem sympati med att fransmännen inte har ett piss att bidra till bilvärlden!?).

Och en liten (stor i mina ögon hehe) notis är att inte en enda Porsche finns med i listan av urval, medan t.ex. Ferrari har med nio stycken.
Okej att Porsche kanske inte har dom mest extrema designerna som Lambo eller Ferrari, eller borde vinna mot många av dom bilarna som fanns med i listan, men va fan har DS att erbjuda jämfört med en Porsche 997 GT3, en Porsche 959 eller mot en sådan ikon och legend som Countach!?

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...