ducati 996

Hitecfrollo skrev:
2291423 Fan vad lurad jag måste ha blivit, jag som haft fem st och trodde de gjorde iallafall minst 245 :mad:
Förövrigt gör väl R1:an ca 166 på ettan nu, skojjig vidare utväxling på resterande fem växlar :)

EDIT:
Kom just på varför många (nybörjare) börjar med R1,
Den är ju långsammare än 600cc cykarna :D
det gör de kanske jag kollade i bike och där stod det så men jag vet inget om
fula r1:or

ja där hör ni grabbar..svar på tal..fula R1 or går inte snabbare :rofl

Hitecfrollo skrev:
2291725 Ja ok då får jag väl bara köra i 240 i fortsättningen och dessutom på en ful hoj :rolleyes:
du har de inte lätt du :pannkyss

yamaha125 skrev:
2291552 det gör de kanske jag kollade i bike och där stod det så men jag vet inget om

Har du ramlat från en stege nyligen?
Ring 112, fråga om en ambulans... :pannkyss

yamaha125 skrev:
2291398 nej en r1 dom är rätt så slöa ibörjan medans ducatin får all kraft från början och ducatin har en högre toppfart på 270 ungefär medans en r1 har en toppfart på 240 ungefär

Var det inte 290 nyss :hihi

yamaha125 skrev:
2291552 det gör de kanske jag kollade i bike och där stod det så men jag vet inget om

prutt! dom menar säkert att r1an nådde 240 på den banan inte att de va dens max! ähh palla ohhhh nu börjar holibompa

Instämmer med tidigare inlägg...tyvärr har bollibompa slutat och disneychannel likaså. MEN:Grattis farsan till en karismatisk hoj som iaf gör som min 270 ärliga!

Ha ha alla R1 ägare där hör ni, min VTR spöar alltså era R1 or, fast min klassas som sport tourer :D

Jag som funderat på en R1a men nu känns det ju som skit samma när jag fått alla fakta :rolleyes:

Tolf

Tolf skrev:
2292071 Ha ha alla R1 ägare där hör ni, min VTR spöar alltså era R1 or, fast min klassas som sport tourer :D

Jag som funderat på en R1a men nu känns det ju som skit samma när jag fått alla fakta :rolleyes:

Tolf

Du glömde en sak bara:

Din VTR har en hög bensinförbrukning......Så R1an kommer längre :rofl :hihi

Panos skrev:
2292221 Du glömde en sak bara:

Din VTR har en hög bensinförbrukning......Så R1an kommer längre :rofl :hihi

Japp det stämer :) Men ännu en gång grattis till pappan för en fin hoj, o synd att den inte toppar 300 :huvet

Tolf

Hör du pojk, det är ju synd att att de kör med dig, men du får väl stå ut.

Tack till er som tycker att det är en bra hoj, tack för det. :tummenupp

Till er andra, vad kör ERA föräldrar för hoj då?

mvh

yamaha125 skrev:
2291398 nej en r1 dom är rätt så slöa ibörjan medans ducatin får all kraft från början och ducatin har en högre toppfart på 270 ungefär medans en r1 har en toppfart på 240 ungefär

men min pappa har en mycke grymmare hoj än din pappa sådeså :arsele

:tomten

är själv jäkligt sugen på en Ducati med det utseendet, och förhoppningsvis har jag råd med muckbidraget att köpa en äldre 916 eller 748 som nästa hoj :yoparty Så ruskigt snygga, och om dom låter hälften så ballt som jag tycker att min SV gör kommer jag bli frälst vid första tomgången :Bugar

yamaha125 skrev:

bara för din pappa har köpt en sådan hoj, så innebär INTE det att den är bäst/snabbast/grymmast osv... bara för det? attityden räcker inte långt. fan pinsamt och vara lika gammal eller rentav yngre än dig. :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT