Ducati 750 Paso -87

Detta är nog inte helt fel hoj, bra prestanda, väghållning mm, vet en som vet en som har en till salu i Varbergstrakten, tror det var en 89:a för ca 20 000 kr!?

Tycker den är skit fin!! Mer hoj för pengarna hittar man nog inte. Men å andra sidan så är det ju en gammal Ducati med allt vad det innebär :rolleyes:

Med tanke på just att den är gamal tror jag inte man ska se inköpspriset som den enda kostnaden, är det bara körning per krona som gäller är nog en gamal japs bättre.

Så nog kan man få mer för pengarna, det tror jag, fast inte mer Ducati givetvis.

Silwer skrev:
Så nog kan man få mer för pengarna, det tror jag, fast inte mer Ducati givetvis.
Fan vet. Tycker att folk tar vansinnigt mycket betalt för gammalt skrot. Inte ovanligt att hitta annonser på 80-talare för 25-30 000:-. Många tror nog på :tomten

RW skrev:
Fan vet. Tycker att folk tar vansinnigt mycket betalt för gammalt skrot. Inte ovanligt att hitta annonser på 80-talare för 25-30 000:-. Många tror nog på :tomten
Det håller jag med om, det kan vara riktiga rishögar i det mesta med 20 loppor det skall de ha.

Jag tänkte köpa en tidig 90-talare senast, men vad fan det var ju bara 10-15 papp fram till en 98-99 hoj så jag la ner det orkade inte leta efter det perfekta exet eftersom de flesta ändå ville ha skapligt betalt för just sin.

Har för mig att det är bara michelin som har däcken till denna maskin....

Paso är en av de läckraste hojar som gjorts. Jag är fullkomligt torsk på den. Däremot tyckte jag inte säljaren var nåt kul att prata med....
Jag skulle dessutom rekommendera en 906 eller 907ie.Bra hoj ännu bättre!!
:D

Pason är riktigt snygg, men jag har hört att det är vanligt med elfel på den.

Sylvester Stallone hade en Paso när det begav sig... bara en sån sak. :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra