ducati 748 sket sig ..det blir en zx-10r /04:a

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
skulle köpa en ducati 748 som gått 7mil en 01:a för 80000kr av en tjej...orginall skinställ skulle följa me...SÅ JAG VA PÅ ...blev kär i hojen efter en provkörning....men hojen hade ett el-fel så skiten gick på batteri o inte på generatorn...fixa felet skulle gå på ca 3-4000kr och det tyckte hon jag skule stå för !!! djävla bajs ......så jag skiter i detta och satsar på en zx-10r 04:a får en fö typ 100000-105000 kr ....vad säger ni ....är zx-10r den bästa hojen man kan få?

och en skum sak till!!! jag gillar inte den gröna färgen...går det att kroma plasten? ...det skulle se helt grymmt ut med krom o inte denna spy-gröna färgen...vad skulle det kosta ??? ngn som vet !!!!


ha det !!!!
 
Ninjaboy skrev:
Bandit-mannen har talat. :rofl

10:an finns ju i svart och blått också om du har svårt för limegrönt.

Ja, banditen är förmodligen sämre på en del saker än ZX-10.
Men att säga att ZX-10 är världens bästa hoj är nog att ta i.
Det går ju kanske inte speciellt bra att köra grusväg med den.
 
Testkörde en sådan ganska nyss här i Umeå. Dra åt helvetet. Det var en skakande hand som lämnade tillbaka nyckeln till mc-handlaren.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top