_raffe_
Inte som alla andra
skulle köpa en ducati 748 som gått 7mil en 01:a för 80000kr av en tjej...orginall skinställ skulle följa me...SÅ JAG VA PÅ ...blev kär i hojen efter en provkörning....men hojen hade ett el-fel så skiten gick på batteri o inte på generatorn...fixa felet skulle gå på ca 3-4000kr och det tyckte hon jag skule stå för !!! djävla bajs ......så jag skiter i detta och satsar på en zx-10r 04:a får en fö typ 100000-105000 kr ....vad säger ni ....är zx-10r den bästa hojen man kan få?
och en skum sak till!!! jag gillar inte den gröna färgen...går det att kroma plasten? ...det skulle se helt grymmt ut med krom o inte denna spy-gröna färgen...vad skulle det kosta ??? ngn som vet !!!!
ha det !!!!
och en skum sak till!!! jag gillar inte den gröna färgen...går det att kroma plasten? ...det skulle se helt grymmt ut med krom o inte denna spy-gröna färgen...vad skulle det kosta ??? ngn som vet !!!!
ha det !!!!