Såg en Ducce 748 Forza Bianco (stavning?) igår.
Den var fullsmetad med lull-lull. Öhlins fram, bak och på styret. Kolfiberfälgar och kolfiber på lite diverse andra ställen. Utbytta dämpare (kanske helsystem), färgat kåpglas (rött), en backspegel, inga blinkers osv...
Det va hela paketet iaf.
Sen kollade jag däcken... Det var där jag blev lite fundersam. Bak var det ett Pirelli Dragon och fram ett Metzeler M1, om jag minns rätt.
Grejen var att det var så feta chickenstripes (minst 1,5 - 2 cm fram) att man fick funderingar på om den svängt öht.
Om man har en hoj som är moddad med så mycket racing-delar... Borde man då inte använda den som det är tänkt?
Det finns säkert en massa, fullt acceptabla, anledningar till att hojen inte sett en kurva på vykort men jag började iaf fundera.
Är jag helt snett ute?
/Lucky9
Den var fullsmetad med lull-lull. Öhlins fram, bak och på styret. Kolfiberfälgar och kolfiber på lite diverse andra ställen. Utbytta dämpare (kanske helsystem), färgat kåpglas (rött), en backspegel, inga blinkers osv...
Det va hela paketet iaf.
Sen kollade jag däcken... Det var där jag blev lite fundersam. Bak var det ett Pirelli Dragon och fram ett Metzeler M1, om jag minns rätt.
Grejen var att det var så feta chickenstripes (minst 1,5 - 2 cm fram) att man fick funderingar på om den svängt öht.
Om man har en hoj som är moddad med så mycket racing-delar... Borde man då inte använda den som det är tänkt?
Det finns säkert en massa, fullt acceptabla, anledningar till att hojen inte sett en kurva på vykort men jag började iaf fundera.
Är jag helt snett ute?
/Lucky9