Dubbla race samma dag BoTT Falken

Skynda dig snart går NORDIC KTM BATTLE CUP 09
hämtar pokalerna nästa fredag 1a får en 455mm hög 2a 390mm o 3a 360mm
det blir pokalen or hospitalen :yoparty:yoparty:yoparty

Men hva f.. har du kjøpt av ny hoj - er det en RC8R har du tapt før racet:arsele Min er remappa, fiksa og triksa med - går som en 92 gsxr 400:huvet

Knutstorp, dns x 2 Custe, dns x 1 Geir:tummenupp Mao du har kjørt 3 race og jeg 2:arsele Og OM jeg stiller på Falkenberg, så vil du være bak etter race 1:tuttar

Vad jag kan se så ligger du fortfarande efter mig i tabellen :va , vad gick fel :D

Å på A-torp kommer du inte ha en chans :glömdet

Vad jag kan se så ligger du fortfarande efter mig i tabellen :va , vad gick fel :D

Å på A-torp kommer du inte ha en chans :glömdet

På tørt var du 16 sek bak på tross av at jeg kjørte av banen 2 ggr:arsele Og pga det tapte 4 plasser:huvet Men tror du dine 42-tider holder nå:va Blir det regn slår jeg deg med 30 sek, blir det tørt 1 minutt:tuttar

På tørt var du 16 sek bak på tross av at jeg kjørte av banen 2 ggr:arsele Og pga det tapte 4 plasser:huvet Men tror du dine 42-tider holder nå:va Blir det regn slår jeg deg med 30 sek, blir det tørt 1 minutt:tuttar

I blött var jag av banan 1 gång, trots det var jag precis i rygg på dig när vi korsade linjen. Jag körde dessutom ifatt ditt försprång på ett fåtal varv :) .
Blir det regn har du inte en suck :arsele .
42-tider räcker inte denna gång, därför kommer jag köra 40-tider :gnissla .

Nu ska jag dansa regndans 2 veckor :tuttar .

I blött var jag av banan 1 gång, trots det var jag precis i rygg på dig när vi korsade linjen. Jag körde dessutom ifatt ditt försprång på ett fåtal varv :) .
Blir det regn har du inte en suck :arsele .
42-tider räcker inte denna gång, därför kommer jag köra 40-tider :gnissla .

Nu ska jag dansa regndans 2 veckor :tuttar .

Og jeg slapp deg forbi, men hva skjedde da:tuttar Innse det min venn, du har tapt allerede:yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park