Hej! Hustrun har en CBF 600 SA som hon är väldigt nöjd med. Dock tycker hon att det ser lite underligt ut med bara en strålkastare som lyser vid halvljus. Jag är böjd att hålla med.
Först trodde jag att det bara var att byta glödlampa till en tvåtråds (H4) men så lätt var det ju naturligtvis inte eftersom reflektorerna var olika; en avsedd för halvljus och en för helljus.
Finns det någon som har kläm på om det finns utbytesreflektorer att finna någonstans så man kan kan köra hel/halvljus i båda? Är i så fall tacksam för länktips!
Först trodde jag att det bara var att byta glödlampa till en tvåtråds (H4) men så lätt var det ju naturligtvis inte eftersom reflektorerna var olika; en avsedd för halvljus och en för helljus.
Finns det någon som har kläm på om det finns utbytesreflektorer att finna någonstans så man kan kan köra hel/halvljus i båda? Är i så fall tacksam för länktips!