Dubbelhäftande ark?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vet någon var man kan få tag på dubbelhäftande tejp som är bred eller helst större ark. Gärna på butik i Sthlm så man kan få pilla lite på det innan. Ska montera fenderemblem på en gammal tjeva så det bör vara lite tjockare typ 3M-greyer motsv..

jelp mej.
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
3Ms vanliga duppelhäftande tejp e ju av skumtyp och funkar kalas till sådana jobb. Bara att klippa till i passande bitar och trycka dit.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
3Ms vanliga duppelhäftande tejp e ju av skumtyp och funkar kalas till sådana jobb. Bara att klippa till i passande bitar och trycka dit.

Var får man tag på den tro? Hittar bara sidor son "Brölarps stureti och reklam".se man får beställa från. :mad:
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Foamtejpen funkar till inomhusprylar som man fäster och sedan inte petar i fler gånger, den är inte att rekomendera till bilemblem. Om inte tejpen släpper så kommer foamen mer förr än senare gå sönder.

Finns en lång rad varianter, tyvärr köper jag så sällan att jag inte kan ge mer specifika råd, men varenda glasmästeri har tejp som sitter rejält.
Senast handlade jag hos Clas olsson, köpte bägge deras varianter, öppnade paketen, kastade den ena och behöll den andra. Antagligen ändå billigare än hos glasmästaren.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tyvärr är det just foam ark jag behöver- Det är vad grejjerna suttit med original och den behöver bygga lite dör att den sitter försänkt i emblemen.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top