Dubbdäck...

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Jag behöver ett dubbat bakdäck (19"). Jag tänkte att ni har koll på vart man kan få tag i ett däck som inte kostar skjortan... Är eventuellt intresserad av att köpa ett beggat.
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Jag behöver ett dubbat bakdäck (19"). Jag tänkte att ni har koll på vart man kan få tag i ett däck som inte kostar skjortan... Är eventuellt intresserad av att köpa ett beggat.
Jag vet! :tummenupp Skicka ett pm till Brummelisa här på forumet!
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Nu är äntligen packboxarna i alla fall bytta! Det är konstigt att 2a gaffeln tar 1/10 av tiden det tar att byta på 1a gaffeln... :rolleyes:
Nu är det bara att fixa ett dubbat bakdäck sen så är gulingen klar för race! :tummenupp
 
Last edited:

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Kom upp och åk med oss i Skellefteå då! Samåk med RJ ;)

Vi har dragit upp en ny sträcka enduro idag, kommer bli grymt fint, ganska lättåkt och det går lagom fort :)

Ola Jacobsson kommer upp och gör en tvådagars här, övernattning i min stuga. (lördag, söndag) Finns plats för fler! Jag har ordnat så att vi får åka på en isbana här i närheten också :tummenupp
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Kom upp och åk med oss i Skellefteå då! Samåk med RJ ;)
Jag har ordnat så att vi får åka på en isbana här i närheten också :tummenupp
Sa du isbana, då kommer jag! :tummenupp Enduroslingan är jag inte intresserad av, du kan väl ploga crossbanan! :tummenupp
Är det någon som vill samåka så går det bra men för mig blir det bara en endagstur.
Den finska hojen kawaski är redo, oljan är bytt och hänget justerat! :D
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Sa du isbana, då kommer jag! :tummenupp Enduroslingan är jag inte intresserad av, du kan väl ploga crossbanan! :tummenupp
Är det någon som vill samåka så går det bra men för mig blir det bara en endagstur.
Den finska hojen kawaski är redo, oljan är bytt och hänget justerat! :D

Vi ska åka allt möjligt!

Crossbanan går åka på som det ser ut nu, bara ut å härja där :)
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Är det Bodanträsket (eller vad det nu hette) som gäller?
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Jag MÅSTE hinna få mitt däck, är inte heller så speciellt intresserad av att köra enduro... Smala spår är inte min grej. :)
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Jag MÅSTE hinna få mitt däck, är inte heller så speciellt intresserad av att köra enduro... Smala spår är inte min grej. :)

Äh dom e inte så smala! Det är ganska nya banor så dom e ganska öppna, sen finns det många området att åka på så de e lugnt ;D

Jag har kanske inte skrivit det här, men dealen är att Ola ska lära mig enduro så ska jag lära honom kurvtagning, så ni e ju välkomna att vara med på det om ni känner för det :)
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Har precis vart o hämtat mitt däck så nu är det bara krängningen kvar... Tyvärr så måste jag åka o jobba NU, så krängningen blir ikväll eller imorgon...
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Äh dom e inte så smala! Det är ganska nya banor så dom e ganska öppna, sen finns det många området att åka på så de e lugnt ;D

Jag har kanske inte skrivit det här, men dealen är att Ola ska lära mig enduro så ska jag lära honom kurvtagning, så ni e ju välkomna att vara med på det om ni känner för det :)
Du får lära mig allt som gör att jag blir snabbare på att köra hoj, i 1:a hand sporthojar.
Jag kan lära dig allt om hur man byter blöjor, tröstar ett barn som skriker och att känna när vällingen är lagomt varm.
Deal? :tummenupp
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Du får lära mig allt som gör att jag blir snabbare på att köra hoj, i 1:a hand sporthojar.
Jag kan lära dig allt om hur man byter blöjor, tröstar ett barn som skriker och att känna när vällingen är lagomt varm.
Deal? :tummenupp

Deal.

Vilken dag siktar du på komma upp?
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Var o bytte däck precis... bakdäcken gick bra, men för framdäcket sa det ptsssss..... :huvet Måste köpa ny slang imon.:näsblod
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Var o bytte däck precis... bakdäcket gick bra, men för framdäcket sa det ptsssss..... :huvet Måste köpa ny slang imon.:näsblod
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top