Wagge
Kiruna?
Jag behöver ett dubbat bakdäck (19"). Jag tänkte att ni har koll på vart man kan få tag i ett däck som inte kostar skjortan... Är eventuellt intresserad av att köpa ett beggat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet!Jag behöver ett dubbat bakdäck (19"). Jag tänkte att ni har koll på vart man kan få tag i ett däck som inte kostar skjortan... Är eventuellt intresserad av att köpa ett beggat.
Sa du isbana, då kommer jag!Kom upp och åk med oss i Skellefteå då! Samåk med RJ
Jag har ordnat så att vi får åka på en isbana här i närheten också![]()
Sa du isbana, då kommer jag!Enduroslingan är jag inte intresserad av, du kan väl ploga crossbanan!
![]()
Är det någon som vill samåka så går det bra men för mig blir det bara en endagstur.
Den finska hojen kawaski är redo, oljan är bytt och hänget justerat!![]()
Är det Bodanträsket (eller vad det nu hette) som gäller?
Jag MÅSTE hinna få mitt däck, är inte heller så speciellt intresserad av att köra enduro... Smala spår är inte min grej.![]()
Du får lära mig allt som gör att jag blir snabbare på att köra hoj, i 1:a hand sporthojar.Äh dom e inte så smala! Det är ganska nya banor så dom e ganska öppna, sen finns det många området att åka på så de e lugnt ;D
Jag har kanske inte skrivit det här, men dealen är att Ola ska lära mig enduro så ska jag lära honom kurvtagning, så ni e ju välkomna att vara med på det om ni känner för det![]()
Du får lära mig allt som gör att jag blir snabbare på att köra hoj, i 1:a hand sporthojar.
Jag kan lära dig allt om hur man byter blöjor, tröstar ett barn som skriker och att känna när vällingen är lagomt varm.
Deal?![]()
Nja det beror på vädret.Deal.
Vilken dag siktar du på komma upp?
Har du månne varit ute och provat?Nu är gulingen fit for snow!![]()
Har du månne varit ute och provat?![]()
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025