Du vet att du är beroende av internet när...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
det första du gör när du checkat in på hotell är att logga in på det trådlösa nätverket, hotell utan trådlöst nätverk bor jag inte på av princip, för att du ska kunna surfa när du sitter och skiter. :crash

Gustav O skrev:
2118897 det första du gör när du checkat in på hotell är att logga in på det trådlösa nätverket, hotell utan trådlöst nätverk bor jag inte på av princip, för att du ska kunna surfa när du sitter och skiter. :crash

klart att det är så, jag tidigare idag sparkade sittendes av mig skorna samtidigt som jag försökte logga in på internet men det gick inget vidare så jag fick ha skorna på tills internet va fixat...

hur är det, funkar inte sporthoj alla timmar på natten? är i usa och det har strulat lite vid tre fyra tiden på natten i sverige..

ozto skrev:
2120284 klart att det är så, jag tidigare idag sparkade sittendes av mig skorna samtidigt som jag försökte logga in på internet men det gick inget vidare så jag fick ha skorna på tills internet va fixat...

hur är det, funkar inte sporthoj alla timmar på natten? är i usa och det har strulat lite vid tre fyra tiden på natten i sverige..

Helt rätt. Ligger nere när det körs någon uppdatering eller backup 9 - 9.30pm CT + DST, så det borde vara runt 4 - 4.30am i Sverige.

Å andra sidan så snurrar det på rätt bra resten av kvällen! :)

Vad gör du här i de frias land, de modigas hemvist? :hihi

Gustav O skrev:
2118897 det första du gör när du checkat in på hotell är att logga in på det trådlösa nätverket, hotell utan trådlöst nätverk bor jag inte på av princip, för att du ska kunna surfa när du sitter och skiter. :crash

Har alltid en lång kabel liggandes i min carry-on väska ifall man skulle ramla in på nåt hotell utan trådlöst. Man måste minst kunna ligga i sängen och jobba.

Dessutom är Happy Hour med gratis öl numera nästan standard... :hihi

Lugn skrev:
2120287 Helt rätt. Ligger nere när det körs någon uppdatering eller backup 9 - 9.30pm CT + DST, så det borde vara runt 4 - 4.30am i Sverige.

Å andra sidan så snurrar det på rätt bra resten av kvällen! :)

Vad gör du här i de frias land, de modigas hemvist? :hihi

Jag jobbar, vi hämtade ett par Audi A6 i detroit för två dagar sedan som vi har kört ner till San angelo i texas nu.
Jag/vi ska köra tester med dom i tre veckor här nu...

God natt, måste sova nu...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...