Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är lugnt, jag är färdig.abstruse skrev:2118900-Huäck!![]()
Varför ha bråttom?abstruse skrev:2118943Torka då!![]()
Gustav O skrev:2118947Varför ha bråttom?

Nej. Mysmeka i lugnt tempo är något du borde prova på.abstruse skrev:2118954Nä, man kan väl inte ha det med en TZ i garaget...![]()

Meka? Apis?Gustav O skrev:2118970Nej. Mysmeka i lugnt tempo är något du borde prova på.![]()
"Batteriet? Vart sitter det?"valmers skrev:2119015Meka? Apis?"Batteriet? Vart sitter det?"

Går som ett skôtt. Nu ska jag till garaget.abstruse skrev:2119117Hur var det nu? Din ursäkt till hoj gick som en klocka eller?![]()

valmers skrev:2119229Går som ett skôtt. Nu ska jag till garaget.![]()
Fetare att ha en hoj man måste meka med än ingen hoj alls.abstruse skrev:2119274Fett med racing...![]()
Gustav O skrev:2119534Fetare att ha en hoj man måste meka med än ingen hoj alls.![]()

och ju förr destå bättre!abstruse skrev:2119723Mmmm, det var bättre förr...![]()
Gustav O skrev:2118897det första du gör när du checkat in på hotell är att logga in på det trådlösa nätverket, hotell utan trådlöst nätverk bor jag inte på av princip, för att du ska kunna surfa när du sitter och skiter.![]()
ozto skrev:2120284klart att det är så, jag tidigare idag sparkade sittendes av mig skorna samtidigt som jag försökte logga in på internet men det gick inget vidare så jag fick ha skorna på tills internet va fixat...
hur är det, funkar inte sporthoj alla timmar på natten? är i usa och det har strulat lite vid tre fyra tiden på natten i sverige..

Gustav O skrev:2118897det första du gör när du checkat in på hotell är att logga in på det trådlösa nätverket, hotell utan trådlöst nätverk bor jag inte på av princip, för att du ska kunna surfa när du sitter och skiter.![]()

Lugn skrev:2120287Helt rätt. Ligger nere när det körs någon uppdatering eller backup 9 - 9.30pm CT + DST, så det borde vara runt 4 - 4.30am i Sverige.
Å andra sidan så snurrar det på rätt bra resten av kvällen!
Vad gör du här i de frias land, de modigas hemvist?![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |