Du som klota/blev haffad på Klarastrandsleden idag 0755...

The Duck

Tvivelaktig figur
Gick med
5 Oct 2006
Hoj
Kawasaki Z750 -07
... vad hade hänt? Polisen höll i din jacka, bad dig sätta dig ned, såg ut som att du hade handfängsel, men jag såg inte så tydligt. Du körde en svart nyare sporthoj.

Blev han haffad med handfängsel så lär han nog inte sitta framför datorn 35 min senare.

Last edited:
Hojen stod kvar där nu, övergiven... Även hjälmen låg på sadeln. Lite udda syn att se en övergiven hoj.

Märkligt, jaja han var väl full/lyst/drogpåverkad/gåstrajder/fickraggpåtjejpolis...

Jag åkte förbi 8.20, även då var den svarta hojjen med hjälm på kutsen övergiven. Stannade till å kollade om nån satt i gräset med soppatorsk :)

Måste kommit precis när de åkt från platsen då bilarna stod stilla ett par minuter men sen släppte det.

Nån som har GPS-kordinater? Jag skulle behöva ny hoj... *visslar* :rolleyes:

Va fan? Man kan väl inte bara lämna en hoj så där vid vägkanten? Bara för vem som helst att sno ju!

Det har inte slagit er att hojen kanske VAR snodd och att det var därför de tog honom?

Det är ju inte omöjligt, men likväl borde de väl ha nån på plats tills bärgare kommer och plockar upp hojen åt dom? Helst innan Istvan och Gurgut kommer förbi med släpkärran? ;)

Va fan? Man kan väl inte bara lämna en hoj så där vid vägkanten? Bara för vem som helst att sno ju!

...Det kan ju faktiskt vara så att påLisEn var så snäll att de lät honom låsa hojen för att slippa utreda en hojstöld i eftermiddag.

De kan ju stoppat honom för en mindre förseelse och låtit honom blåsa. Blåser man rött får man ju åka med in och lämna ett "riktigt" utandningsprov för att avgöra promillehalten. Så det behöver väl inte vara så märkligt att hojen blir ståeende.

Lite för tidigt ifrån polisen.se. Men det lät ganska tragikomiskt:
04:37 CITY
RATTFYLLERI, Kungsgatan. Påverkad man försöker att starta sin Mc men ramlar omkull med MC:n över sig. Föraren misstänkt för drograttfylleri.

Polisen kanske lät honom ligga under hojen några timmar för att han skulle lära sig läxan? =D

Det kan ju har varit nån som "fulkörde" utan kort oxå. Då brukar man inte få köra hojen därifrån. :mattias

Jag tror han körde 77 på 70 sträckan.. Hade det vart mord, våldtäckt på barn eller nått annat lindrigt hade han kunnat köra där i från men nu var det FORTKÖRNING :skrämd *ironi*

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP