Jo det vart väldigt smidigt
Började bra med att jag var där och pratade med dem, det såg ut som att de var förvånade att se en kund. Sa att jag sett deras sida på nätet och att de servar ducati.
Han hade hållt på och servat hojar sen 80-talet men frågade ändå om
jag visste hur många tänder min kamrem skulle ha. Nåja han kan ju inte veta allt utantill. Vi bestämde tid för service idag. Jag skulle lämna hojen kl 8.00 ca, han tog aldrig mitt nr om det skulle visa sig att han inte hade remmar hemma.
Är där imorse kl 8.15, inte en själ där förutom själen hos den ducce som stod i släpet

.
Ringer numret som står i fönstret, både det fasta och mobilen, säkert 6-7 ggr. Väntar till 8,40 då måste jag dra då jag har kundmöte som väntar. Då har jag fixat ett släp att hämta hojen i, spenderade 1 timme i rusningstid, får lämna hoj på jobbförrådet och släpet. Hämtade nytt släp på eftermiddagen och lastade i hoj och körde tillbaks till förrådet igen, ca 1 timme till i underbara gbg-trafiken
Ingen har hört av sig under dagen heller

.
Det blir till att skruva själv istället.