Henke
Medlem
Var glad att du överlevde
Har aldrig någonsin känt att "satan, det var nära döden" tidigare, trotts mängder med "close calls" i trafik både med hoj och bil.
Kom i bil själv, med mina 2 små barn i baksätet.
Körde ifrån Påarp på Helsingborgsvägen , framme vid T-korset skulle jag vänster emot "Bårslövs rondellen".
Trodde jag hade full koll, trotts hyffsat med trafik.
Rullar ut i korsningen och då kommer en silvrig ,troligtvis R1:a i 200+++km/h.
Nitar bromsarna och han svischar förbi fronten på bilen med max 2 m, blir lite paralyserad faktiskt och bara står där ett par sekunder.
10-15 sek. senare kommer snuten i v70 i bra fart i ett försök att komma ifatt.
Troligtvis så han du på hojen inte uppfatta hur förbannat nära du var på att göra mina barn "faderslösa" och bjuda dig själv på en enkelbiljett upp i det blå.
Hoppas trotts allt att du klarade dig (om du nu inte hade snott den), men att du kanske läser detta och får dig en liten tankeställare.
För helvete, håll igen lite , framförallt vid korsningar och andra utfarter.
Lite sämre upfattningsförnåga än mig och det hade varit godnatt för minst 1.
/ Peace&Love och däckrök

Har aldrig någonsin känt att "satan, det var nära döden" tidigare, trotts mängder med "close calls" i trafik både med hoj och bil.
Kom i bil själv, med mina 2 små barn i baksätet.
Körde ifrån Påarp på Helsingborgsvägen , framme vid T-korset skulle jag vänster emot "Bårslövs rondellen".
Trodde jag hade full koll, trotts hyffsat med trafik.
Rullar ut i korsningen och då kommer en silvrig ,troligtvis R1:a i 200+++km/h.
Nitar bromsarna och han svischar förbi fronten på bilen med max 2 m, blir lite paralyserad faktiskt och bara står där ett par sekunder.
10-15 sek. senare kommer snuten i v70 i bra fart i ett försök att komma ifatt.
Troligtvis så han du på hojen inte uppfatta hur förbannat nära du var på att göra mina barn "faderslösa" och bjuda dig själv på en enkelbiljett upp i det blå.
Hoppas trotts allt att du klarade dig (om du nu inte hade snott den), men att du kanske läser detta och får dig en liten tankeställare.
För helvete, håll igen lite , framförallt vid korsningar och andra utfarter.
Lite sämre upfattningsförnåga än mig och det hade varit godnatt för minst 1.
/ Peace&Love och däckrök