Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Den vanligaste klyschan kommer väl från icke-motorcyklister, tycker jag. De som hävdar att den enda anledningen till att de inte kör hoj är att de skulle köra ihjäl sig direkt. "Du vet, jag kan inte behärska mig."
KalleNorton skrev:
Jag brukar numera höra på folks röstlägen att dom precis är på väg att dra den frasen.Magoozi skrev:Då jag hör "du vet, jag kan inte behärska mig" brukar jag genast kontra med att det faktiskt krävs en personlig mognad för att köra hoj. Då tystnar de flesta...
Magoozi skrev:Då jag hör "du vet, jag kan inte behärska mig" brukar jag genast kontra med att det faktiskt krävs en personlig mognad för att köra hoj. Då tystnar de flesta...
McB skrev:Den vanligaste klyschan kommer väl från icke-motorcyklister, tycker jag. De som hävdar att den enda anledningen till att de inte kör hoj är att de skulle köra ihjäl sig direkt. "Du vet, jag kan inte behärska mig."
freddexwing skrev:"Vad har du för hoj?"
"En fireblade"
"Den coolaste som finns är en såndär Ninja, jag fick testa min kusins en gång, körde i 220"
"Mmmm..."
Nicke skrev:"Hojbroder" känns ganska pinsamt tycker jag om man inte är en riktigt kriminell snubbe med HD.
"Det var ju inte lika mycket motor på hojarna då" (1950 typ, sagt i all välmening av gubbar som kommer och snackar = kul)
Ja det kan man ju förstå..... Ska jag sponsra med en lektion?Hagster skrev:"Jag är så sugen på att skaffa mckort"
Hojbroder är det pinsammaste, förutom tröja över skinnstället.Nicke skrev:"Hojbroder" känns ganska pinsamt tycker jag om man inte är en riktigt kriminell snubbe med HD.
"Det var ju inte lika mycket motor på hojarna då" (1950 typ, sagt i all välmening av gubbar som kommer och snackar = kul)
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten