Du är vad du kör! (bil)

Dropkick

Meningen med livet
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
xt660x LT-Z400 GASGAS 250txt
Bilägare vill ha en kärra som speglar deras personlighet.
Bilen återspeglar vilka tidningar dess ägare läser, vad de gör på fritiden och hur det står till med deras hälsa och ekonomi.

Saab, Peugeot, Kia och Folkvagn
Du är kulturintresserad och går ofta på teater och konstutställningar. Du äter och dricker med måtta.

Opel, Toyota, Seat, ”Hundkoja”
Du är inte överförtjust i nyttig mat och har svårt att hålla en nyttig diet. På fritiden gillar du att ”göra ingenting” och spelar gärna på lotterier.

Sån är du om du kör: Audi, Alfa Romeo, Mitsubishi
Du gillar att gå på krogen och festa. Din hälsa är viktig och du äter nyttigt och går på gym. Karriären är viktig.

BMW, Mercedes, Range Rover, Jaguar
Du går gärna på bio och gillar fina middagar och att idrotta. Du strävar efter att göra karriär och det är viktigt att ha många dyra ägodelar.

Volvo, Citroën, Mazda
Du bryr dig om vad andra tycker om dig och dina ägodelar. Och tycker själv att det är viktigt att hålla kroppen i trim.
Din mardröm är att din privatekonomi ska krascha och du har noggrann koll på utgifterna.

Rover, Daewoo, Ford
Familjelivet är viktigt och du betalar dina räkningar i tid. Du gillar friluftsliv. Innan du köper något ser du till att ha sparat ihop pengarna först.

Stämmer nått in på er? Det stämde iaf inte på mig :kocko
"Du är kulturintresserad och går ofta på teater och konstutställningar. Du äter och dricker med måtta" :va

helt åt helvete :D

så här ska det stå:

"kåt och glad, dricker aldrig måttligt. fullt ös medvetslös. "

Jag kör fyra av de kategorierna men inte ett skit stämde in på mig :(

Twice skrev:
helt åt helvete :D

så här ska det stå:

"kåt och glad, dricker aldrig måttligt. fullt ös medvetslös. "

Du är kulturintresserad och går ofta på teater och konstutställningar. Du äter och dricker med måtta.

Twice, kulturintresserad! :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
Men kåt & glad, dricker aldrig måttligt stämmer. Och fullt ös medvetslös passar nog inte bättre på nån i hela världen än dig!

Last edited:
Du går gärna på bio och gillar fina middagar och att idrotta. Du strävar efter att göra karriär och det är viktigt att ha många dyra ägodelar.
Stämde rätt bra. :)

Last edited:
"Du är kulturintresserad och går ofta på teater och konstutställningar. Du äter och dricker med måtta"

Jo men eller hur.... :lol :lol

Dropkick skrev:
Hmm nja jag vettefan :va

Du gillar att gå på krogen och festa. Din hälsa är viktig och du äter nyttigt och går på gym. Karriären är viktig.

Stämmer rätt bra fan, även om matvanorna kanske inte är hundra :gnisslar

Sån är du om du kör: Audi, Alfa Romeo, Mitsubishi
Du gillar att gå på krogen och festa och går på gym.

en del stämmer jag kör audi!

Dropkick skrev:
Audi, Alfa Romeo, Mitsubishi

Bah, jag bryr mig inte, jag kör Audi fordi jag gillade tjejen som sålde bilen :pannkyss

//Ronni

Jag kör Volvo: Du bryr dig om vad andra tycker om dig och dina ägodelar. Och tycker själv att det är viktigt att hålla kroppen i trim.
Din mardröm är att din privatekonomi ska krascha och du har noggrann koll på utgifterna

Nu när man skall börja köra bana är det ju läskigt om ens ekonomi går åt fanders och hålla kroppen i trim är ju bra nu om man skall orka köra rr.
Men att jag bryr mig om vad andra tycker om mig eller mina ägodelar stämmer inte riktigt.

Dropkick skrev:
jag kör saab, har haft en peugeot och en vw. Jag går aldrig på teater och konstutställningar. Jag är fet som ett svin och dricker som en indian på fest. Hyfsat fel

Jag hatar alla som kör bil och tror att de kommer dö om de använder gasen eller ligger lite över laglig hastighet. ARgh!!

Swedie skrev:
Jag hatar alla som kör bil och tror att de kommer dö om de använder gasen eller ligger lite över laglig hastighet. ARgh!!

den lägsta hastigheten är alltid 29km/h över laglig. Förutom kanske nu på vintern med framhjulsdrift och tre dubbar per däck typ :3freak

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D