"Du är en löjlig idiot – med en liten snopp"



Jag läste din kolumn på aftonbladet angående idioter och snoppar. Jag har ett par frågor till dej:
Hur låter "brummet" från en riktig motorcykel?
Vad är en riktig doning?
Vad är en sommaridiot?
Hur liten ska man vara för att klassas som "små män"?
Och framförallt hur vilket mått måste min snopp hålla för att klassas som liten? Slak eller erigrerad?


Frågor som bara måste besvaras... :)
 
"Jag har i princip inget emot motorcyklar. Brummet från en riktig motorcykel kan vara en mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft. Men då pratar vi om riktiga doningar, inte anabola symaskiner med bara acceleration och ingen själ."

Otroligt!! Så vad klassas som "riktig" mc & riktiga doningar?? Han är ju för fan inte konsekvent, då vissa hojar tydligen är ok för honom. Är det han som ska bestämma vad som är ok och inte då :va

Jävla idiot, på ren svenska.

P.S min hoj låter satan, men det gör den även fast jag inte har en snopp. Inte ens en liten rackare.
 
Tja, jag försökte förklara att det är bra om man inte låter onödigt mycket i en annan tråd, men fick jäkligt lite medhåll där.

Själv absolut hatar jag bara ljudet av mopeder med variator, som inte kan framföras utan att pumpgasas.

Tvåtaktsljud är annars bara vackert i mina öron, jag har åkt omkring i två dagar med en gammal 125'a bara för att det låter så härligt när den går upp på pipan och börjar dra...

En vass moped (med riktig växellåda) som inte låter onödigt högt, eller körs runt runt på samma ställe irriterar mig inte det minsta, tvärtom kan jag känna ett stänk av beundran för den 15åring som är så pass intresserad och kunnig att dom lyckas få sin tvåtaktare vass utan att leva om onödigt.

Och sist men inte minst, till och med bland dom mest inbitna motorcykelfantasterna, RR-folket, klagas det på tvåtaktsljudet, trots att dom uppfyller samma dB krav som fyrtaktarna...

Så visst uppfattas ljud olika...
 
Frågor som bara måste besvaras... :)
Och framförallt hur vilket mått måste min snopp hålla för att klassas som liten? Slak eller erigrerad?
Att vi är intresserade av den frågan är väl en sak, men var i består hans intresse i den :va

Jag tror han skriver dåliga artiklar för att kompensera för att han är liten, inte kan eller får brumma, och desstuom är helt könlös :tungan
 
"Sex droger och dansbandsmusik", minnet av en svunnen ungdom där Harry Davidsson var profet inför Jefferson Airplanes gudomlighet!

Hej bullen:

1. Glidare med raka rör förstör ofta (alltid) för mig när jag är på mina oerhört framgångsrika (ändamålsenliga) dater med :tuttar .. man hör ju ingenting för allt oljud och skrammel och sen vägrar den pinsamma tystnaden försvinna! Snälla hjälp mig annars blir jag aldrig av med oskulden?

2. Om en sporthoj skulle gasa i stan på samma sätt som glidarna gör skulle olyckstatistiken se helt annorlunda ut.. ger jag ens halvgas på hamngatan är jag körd..

3. Man kör inte i stan, man transporterar sig.

4. En Retta under 7000 rpm låter ungefär som en gasglad Ford Ka, ska vi förbjuda hojarna och varvtalsstoppa Ka´sen?

5. 1 liter V-twin a´la Österrikiskt stål... :yoparty DET är själ!!!
 
2984794 Tja, jag försökte förklara att det är bra om man inte låter onödigt mycket i en annan tråd, men fick jäkligt lite medhåll där.

Själv absolut hatar jag bara ljudet av mopeder med variator, som inte kan framföras utan att pumpgasas.

Tvåtaktsljud är annars bara vackert i mina öron, jag har åkt omkring i två dagar med en gammal 125'a bara för att det låter så härligt när den går upp på pipan och börjar dra...

En vass moped (med riktig växellåda) som inte låter onödigt högt, eller körs runt runt på samma ställe irriterar mig inte det minsta, tvärtom kan jag känna ett stänk av beundran för den 15åring som är så pass intresserad och kunnig att dom lyckas få sin tvåtaktare vass utan att leva om onödigt.

Och sist men inte minst, till och med bland dom mest inbitna motorcykelfantasterna, RR-folket, klagas det på tvåtaktsljudet, trots att dom uppfyller samma dB krav som fyrtaktarna...

Så visst uppfattas ljud olika...
Och sen lukten. :kär
 
Killen skulle nog behöva psykologhjälp om han blir rädd för motorcyklar. Sedan om han tycker att vi har för liten snopp och för smala byxor så kan man fråga sig om det kanske är de STORA GRABBARNA med svettlukt och breda arslen som tänder honom:D

En fjant i mina ögon som inte kan eller våga köra hoj är det i alla fall och om han nu är så rädd så får väl någon trösta honom. Kanske de stora killarna med stora snoppar och breda arslen?:yoparty

Vargklippa
 
Jag känner en, hon har ibland !!!!!! :tuttar

Undrar vem det är

1956 --- Bo Anders Westgårdh Göteborg

Klart han är göteborgare

Brukar du ofta svara på 2 år gamla inlägg? :D

Kolumnisten sympatiserade jag fö med redan då tråden var aktuell, han gillar ju riktiga amerkianska hojar, det står ju helt klart! "Brummet från en riktig motorcykel kan vara en mäktig upplevelse med säregen poetisk kraft. Men då pratar vi om riktiga doningar, inte anabola symaskiner med bara acceleration och ingen själ."

:D
 
Skulle ju leta upp idioten o ställa oss o göra en klassisk fuck you burnout
 
Ja ja..han talar väl om radfyror, så det rör ju inte mig !
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top