Dt Filmer/125 Filmer

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
125 Filmer/Trial Filmer (behöver ej vara 125)

Som stolt DT125R ägare vill man ju se några andra i action. Undrar därför om någon sitter och kurar på en film? Går även bra med andra 125 filmer och ävenTrial filmer :)

(Jag lägger in tråden här eftersom jag på något helt obeskrivligt sett blivit bannad från dem andra trådarna. Frågade Swedie varför men han hade inget bra svar :va )

Last edited:
The_Plumber skrev:
Var det du? Ja tyckte det var lite mesig körning....men jag vet inte om ja hade kört mycket vårdlösare själv...

Jepp, det var jag. Skyller på att kameran förvränger verkligheten lite, ser inte lika znappt ut på film.

The_Plumber skrev:
Som stolt DT125R ägare vill man ju se några andra i action. Undrar därför om någon sitter och kurar på en film? Går även bra med andra 125 filmer :)

(Jag lägger in tråden här eftersom jag på något helt obeskrivligt sett blivit bannad från dem andra trådarna. Frågade Swedie varför men han hade inget bra svar :va )

sök på film i 125 delen då
http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=2845535

finns flera gammla trådar:)

Någon som sitter på en film som inte har lagts ut på forumet? Det behöver inte vara ni själva som kör.

The_Plumber skrev:
Någon som sitter på en film som inte har lagts ut på forumet? Det behöver inte vara ni själva som kör.

Jag har 3-4st filmer på Dt 125. Hur lägger jag upp den/dom på sporthoj :va

Under där man skriver: "Skicka svar" finns det en knapp där det står "hantera medskickade filer" tryck där och lägg upp filmerna....längtar ..... :)

stoooffe skrev:
Filmer går inte där,bara bilder, du måste ladda upp dem på SH ftpn.

Jaha ok...det visste jag inte...hur laddar man upp filmer då?

En polare la upp en film på mig och han. Han kör med sin cbr och jag med min DT sök på cbr mod+trim är någ en sida bak elelr nått. Det är me effektet på fint ljufd bra kamera och fina förare :yoparty

Slipbert skrev:
En polare la upp en film på mig och han. Han kör med sin cbr och jag med min DT sök på cbr mod+trim är någ en sida bak elelr nått. Det är me effektet på fint ljufd bra kamera och fina förare :yoparty

Du vet inte vad filmen heter? Kan det vara "cbr 125r och dt125?"
Går du runt hela cbr:en och filmar i filmen? Isåfall har jag sett den...den va bra förutom när du gick runt cbr:en....det sög eftersom det va så jävla tråkigt.

http://www.dt125.de/ klicka på Videos i menyn.
Där finns huuur många Dt 125-filmer som helst :banana
Det som är synd är att dom flesta är EXTREMT usla på att köra :trött

haha aa. Jag tycker cbren är fräck sådan som den är men att köra tycker jag inte är speciellt roligt men men. DT ska de va...
The_Plumber skrev:
Du vet inte vad filmen heter? Kan det vara "cbr 125r och dt125?"
Går du runt hela cbr:en och filmar i filmen? Isåfall har jag sett den...den va bra förutom när du gick runt cbr:en....det sög eftersom det va så jävla tråkigt.

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...