Dt 125 Athena avgasrör på originalcylindern

Enklast är väl att fråga säljaren , låter märkligt om man gör nåt som passar med bara egna grejer

Ingen aning om hur Athena cylindrar ser ut men jag har svårt tänka mig att den ska skilja så avsevärt att pipan inte funkar på en originalcylinder.

Dock ser jag i din egen länk att det finns Gianneli billigare än Athena och jag skulle köpa Giannelli före Athena alla dagar i veckan.

Köpte Athenasystem när jag hade DT och det passade på originalcylinder. Dock var detta en 89:a, men systemet du länkar till ser väldigt likt ut.

Men som sagt, dra iväg ett meddelande till säljaren om du vill va helt säker:tummenupp

Lät förövrigt riktigt gött med det systemet:)

Jo man tycker ju att det borde passa, annars kanske det inte krävs så stora modifikationer för att få det bra.
Anledningen till att jag väljer athena före giannelli är den att effekten kommer vid 6500/rpm istället för 8500/rpm, känns mer användbart vid "normal" körning.

TTTriupmh - Var du nöjd med systemet förövrigt?

Liten nybörjarfråga men behöver man ett ebay konto för att beställa saker? eller räcker det med paypal?

Jo man tycker ju att det borde passa, annars kanske det inte krävs så stora modifikationer för att få det bra.
Anledningen till att jag väljer athena före giannelli är den att effekten kommer vid 6500/rpm istället för 8500/rpm, känns mer användbart vid "normal" körning.

TTTriupmh - Var du nöjd med systemet förövrigt?

Liten nybörjarfråga men behöver man ett ebay konto för att beställa saker? eller räcker det med paypal?

Jag hade bara hojen ett par månader med athenasystemet innan jag sålde den. Hade inget att klaga på vad jag minns.

Jag beställde mitt från Wemoto.com (England).

Jag minns när jag satte trimrör på min DT125 -89, vilken lycka, varvräknaren räckte inte till, tyckte den varvade som en cross:yoparty

Ville bara säga att jag mailade säljaren och han sa att den passar till original cylindern :tummenupp
Beställningen är gjord :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...