EliasB
"In Sweden we call it a kick"
Hejsan.
Är lite halvsugen på att köra lite offroad och har tittat på drz:an, och då menar jag S modellen.
Hur är den att köra i skog å mark?
Har haft crossare förut och nackdelen med dom är väl förutom dom hårda sevice intrevallerna och att den inte är lv reggad är att jag tycker att 1:ans växel är på tok för lång när man ska smyga i skogen.
Är drz:an likadan?
Hur ser service intervallerna ut när det gäller oljebyte, kolvbyte, ventiljustering mm?
Hur är fjädringen på den? Fullt justerbar? Mjuk/Hård?
Är lite halvsugen på att köra lite offroad och har tittat på drz:an, och då menar jag S modellen.
Hur är den att köra i skog å mark?
Har haft crossare förut och nackdelen med dom är väl förutom dom hårda sevice intrevallerna och att den inte är lv reggad är att jag tycker att 1:ans växel är på tok för lång när man ska smyga i skogen.
Är drz:an likadan?
Hur ser service intervallerna ut när det gäller oljebyte, kolvbyte, ventiljustering mm?
Hur är fjädringen på den? Fullt justerbar? Mjuk/Hård?