drop-in, 200 meter kö till vigselförrättarna

Kan det månne bero på det stundande jippobröllopet?

Folk har ju för kass fantasi, oväntat att halva Sverige skulle springa och gifta sig i just denna tiden :gnissla

Folk har ju för kass fantasi, oväntat att halva Sverige skulle springa och gifta sig i just denna tiden :gnissla

:D

såg i en butik att det finns en tidning som heter Bröllop, ett helt magasin som frossar i bröllop ger ju helt klart griller i huvet på kvinnsen så inte konstigt om de blir som galna :D :gnissla

:D

såg i en butik att det finns en tidning som heter Bröllop, ett helt magasin som frossar i bröllop, inte konstigt om kvinnsen blir som galna :D :gnissla
Men såna tidningar har det väl funnits ganska länge?

För övrigt så är det ganska intressant att vara inne på en butik som har en välsorterad tidningshylla och kolla på alla olika galna specialtidningar som finns.

Men såna tidningar har det väl funnits ganska länge?

ingen aning men placeringen av magasinet gjorde att det stod helt klart ut.

undrar hur brudarna laddar upp inför bröllopet :va, kanske inte med brynja och öl som grabbar inför en fotbollsmatch :D

:bröllopspsykos

Last edited:
Tjejer läser tidningar om hur man gifter sig och hur man är förälder.

Vi killar blir också föräldrar och gifter oss, men vi behöver inget facit?

Vi skiter i om bordsdekorationen inte går i nyans med brudbuketten eller någon av dom tusentals andra farorna som totalt kan sabotera ett bröllop.

Jag tippar på att 95% av alla killar skulle ta den snabba LasVegas varianten på bröllop om dom fick välja för tjejen, för man kan ju ha en jättefest ändå.

Jag tippar på att 95% av alla killar skulle ta den snabba LasVegas varianten på bröllop om dom fick välja för tjejen, för man kan ju ha en jättefest ändå.

Dagens sanning.

Varför allt kraffs?

Jag menar se på smilfinken och prinsessan, hade inte dom kunnat rätta sig i kön som ringlade uppemot Skansen och tagit en snabbvigsel, så hade vi kunnat bygga en stor kukstaty på sergelstorg för pengarna istället :tummenupp

85% scam, bedragaren ser sin chans till stressbröllop och äktenskapsförord (eller vad det heter) bortses eller slarvas det med. Tager du denna Fagina Humpalot, är du 100 på det?

Om en månad kommer dom ha drop in separationsförhandlingar på Gröna Lund...

(ja jag sms´a just 118100 om idén om en ny reklamfilm)

Fullständig cirkus, tror varenda jävel gått och blivit tokig för det här. Själv kommer jag förlora en helgs ledighet och istället stå iförd högtidsdräkt längs med någon gata i Stockholm. Med min vanliga tur blir det säkert 35 grader varmt också... :huvet

85% scam, bedragaren ser sin chans till stressbröllop och äktenskapsförord (eller vad det heter) bortses eller slarvas det med. Tager du denna Fagina Humpalot, är du 100 på det?

(ja jag sms´a just 118100 om idén om en ny reklamfilm)

Eller kanske parterapi i Kaknästornet?

Men där lär ju inte Prinsessan ställa sig kö, nä, för dom kommer att ha kungliga terapeuter när deras kris står för dörren.

Slutar med separation och Daniel försvinner med Prinsessans oskuld och halva riket. Hoppas att han inte tar min del.

Ja, men så bra då, då har dom spenderat 5 tusen och inte 55 tusen på något som höll en månad.

(priserna är uppskattningar, jag har ingen aning om vad snabb/vanligt bröllopp kostar)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park