Drivrutin för monitor

Gustav O skrev:
Jag har en 19" Fujitsu-Siemens som inte lirar riktigt i rätt upplösning eftersom datorn har den som plug & play skärm.
Supporten på http://www.fujitsu-siemens.se/support/downloads_1.html är usel och jag kan inte hitta en drivrutin för min skärm. :mad:

Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1

Var leta? :huvet
trode knapp det spela roll men kan ha fel... har du rätt drivrutiner till grafikkortet?
en beteckning på vad du har för bildskärm skulle hjälpa...

MDM skrev:
trode knapp det spela roll men kan ha fel... har du rätt drivrutiner till grafikkortet?
en beteckning på vad du har för bildskärm skulle hjälpa...
Jag har rätt drivrutiner till grafikkortet. Jag kan inte köra den upplösning jag vill, kunde det med det förra moderkortet och det grafikkortet.

Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1 :7peta

Gustav O skrev:
Jag har en 19" Fujitsu-Siemens som inte lirar riktigt i rätt upplösning eftersom datorn har den som plug & play skärm.
Supporten på http://www.fujitsu-siemens.se/support/downloads_1.html är usel och jag kan inte hitta en drivrutin för min skärm. :mad:

Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1

Var leta? :huvet

1440x900??

EDIT: Du ska inte ha några drivisar till den, plug&play bildskärm räcker...

JoUh skrev:
1440x900??

EDIT: Du ska inte ha några drivisar till den, plug&play bildskärm räcker...
Precis.Det funkade kanon med det gamla grafikkortet/moderkortet men när jag köpte ett nytt och bättre moderkort så var det med ett integrerat grafikkort, tänkte inte riktigt på det förrän det var för sent, och då funkar inte 1440x900 som det ska! :mad: :huvet

Mojje skrev:
Verkar vara fler som har problem med den skärmen, kolla inlägget längst ned:
http://support.fujitsu-siemens.com/forum/viewtopic.php?p=36691&sid=f8f02e2ccec7c7d3b42ed08b2069c1b7

//\//\
Sällan har väl en smiley varit mer användbar...
:argpådato

Gustav O skrev:
Precis.Det funkade kanon med det gamla grafikkortet/moderkortet men när jag köpte ett nytt och bättre moderkort så var det med ett integrerat grafikkort, tänkte inte riktigt på det förrän det var för sent, och då funkar inte 1440x900 som det ska! :mad: :huvet

Hade också samma problem, men det löstes med nyare drivrutiner till grafikkortet.

Gustav O skrev:

Sällan har väl en smiley varit mer användbar...
:argpådato
Ifall det gamla kortet var mycket bättre kan du väl stoppa i det? (ifall det får plats)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg