Drivpaketbyte sthlm

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Ska byta drivpaket på hojen och undrar om nån kan låna ut verktyg och ett par kvadratmeter yta att stå och svära på. Kommer från Östersund så jag känner inte så många hojåkare här nere, och nya bekantskaper är ju inte fel!

Erfarenheterna säger mig att en mutterdragare eller ett förlängningsskaft och lite jävlaranamma är bra att ha, även ett gott ordförråd så att ramsorna inte blir enformiga. Kedjan som sitter på är nitad så en bågfil eller nåt vore bra. Jag vill även nita den nya så ett nitverktyg vore sweet men inte absolut nödvändigt, jag kan köra med "fisklås" tillfälligt.

Jag kan bjuda på käk på stan eller liknande som tack för hjälpen!

PS. Vart köper man drivpaket till "rätt" pris?
.

Lurch skrev:
2230407 Ska byta drivpaket på hojen och undrar om nån kan låna ut verktyg och ett par kvadratmeter yta att stå och svära på. Kommer från Östersund så jag känner inte så många hojåkare här nere, och nya bekantskaper är ju inte fel!

Erfarenheterna säger mig att en mutterdragare eller ett förlängningsskaft och lite jävlaranamma är bra att ha, även ett gott ordförråd så att ramsorna inte blir enformiga. Kedjan som sitter på är nitad så en bågfil eller nåt vore bra. Jag vill även nita den nya så ett nitverktyg vore sweet men inte absolut nödvändigt, jag kan köra med "fisklås" tillfälligt.

Jag kan bjuda på käk på stan eller liknande som tack för hjälpen!

PS. Vart köper man drivpaket till "rätt" pris?
.

Jag gillar AVA MC..vissa inte!
garage finns,kan behöva lite sällskap

Drivpaket beställt, 1095 spänn för en x-ring och drev från Addemoto. Billigt! MC-varuhuset ville ha 1795 och Hela Hojen 2229 kr! :galen

Fixa i helgen kanske?

.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!