Drivpaket

ÜberHeinz

Learning by doing
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000 07, KTM 660 SMC 04, KTM 450 EXC 03, Honda CB1300 06 Såld
Behöver nytt drivpaket, vart hittar med det bästa och billigaste. Söker 38bak o 16 fram och en kedja som håller. Tycker den drevningen är bra. Behöver inga monsterbling grejer utan bra standard dock inte rena alu drev tycker de är för mjuka, håller inte lika bra som stål, fast det finns ju med stålkuggar där det är alu på resten.
Alla tips mottages tacksamt:)

E bay,,, blir nästan halva priset när grejorna är hemma mot att handla här..

tack, jag personligen tycker det är skitsvårt o veta vad man ska ha. Försöker läsa här på SB och runt om vad folk tycker är bra och inte. Ett tag tänkte jag på Biltemas FB-ring 520 kedja som ska vara bra men där hör man olika oxå men så e de väl me allt. Man kan ha otur ibland. Mejlade addemoto nu fårse sen när de svarar.

Skulle vilja ha som sagt en bra/hållbar kedja med aludrev som har ståltänder. Dvs de slits inte lika fort. Vet att KTM har dessa powerparts orange men de kostar skjortan:(

Tycker det är en djungel av märken och kvalitéer

lite ot men hur länge kör man med samma kedja? Min 690smc har gått runt 850mil nu börjar fundera på när den ska bytas... dreven brukar man ju byta samtidigt med kedjan.

Vad gick ett set på? Kusinen letar nämligen till en likadan hoj som du har=)

Hur svårt kan det vara att gå in på länken och kolla...Tog mig 30 sekunder att hitta rätt till din hoj...
01-KT26 1050:- 01-KT27 1195:-
Drivpaket för KTM enligt ovan men
med färgad kedja.
(Orange, röd, eller gold)
01-KT27C 1350:-

orginal KTM drivpaket kedja + orginadrev fram och bak (dvs dämpat fram) till 690smc ca 1300kr hos vilken handlare som helst. (som följer KTM Rekomenderat dealer pris)

Ebay:a allt ni vill, :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...