Drivpaket FZR1000 -89

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
tjo.. nån som har nå tips om vart man kan hitta ett Drivpaket till en FZR1000 -89 för en bra peng... har letat runt men de närmsta jag kommit e till den gamla modelen 86-88 vet inte om de e samma till 89 oich framåt...

skulle va fint om nån hade nåt tips då jag behöver ett omgående...

NigHtHawK skrev:
2263266 tjo.. nån som har nå tips om vart man kan hitta ett Drivpaket till en FZR1000 -89 för en bra peng... har letat runt men de närmsta jag kommit e till den gamla modelen 86-88 vet inte om de e samma till 89 oich framåt...

närmsta duells återförsäljare.

LÄNK TILL DRIVPAKET

NigHtHawK skrev:
2263266 tjo.. nån som har nå tips om vart man kan hitta ett Drivpaket till en FZR1000 -89 för en bra peng... har letat runt men de närmsta jag kommit e till den gamla modelen 86-88 vet inte om de e samma till 89 oich framåt...

addemoto.se

beställde ett ifrån bike i trollhättan idag för typ 1400 :- med extra förstärkt kedja.. tyckte ja va helt ok pris... så de ska va på G

har aldrig bytt på en landsvägare... ska man smörja in kedjan me nåt första gången eller e den klar att användas ?? eller ska maan smörja me kedjevax eller nåt innan man kör ??

Last edited:
fick grejerna idag.. de gick fort som tusan.. hade förväntat mig att få de nån gång nästa vecka... beställde ju i onsdags och hämtade idag.. :banana

så nu har jag nyss inkommen ifrån garaget efter mek och vilken skilnad de blev på hojen.. inga slag i fotpinnen och alla vibrationer försvann.. va inte så mycke innan heller men märkte att de lilla som fanns va borta.. och framdrevet kunde jag skruva av för hand utan verktyg så de va nog behövligt att byta och kolla upp.. kedjan hade en länk som gick tungt som tusan så de måste ha varit de jag känt i fotpinnen...

nu e den ju som ny wihiii :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...