Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
10000 kr:s frågan och min andra fråga idag... Min pulsklocka har låsta inställningar efter batteribyte och enda sättet att låsa upp är mha Polars eget program och infraröd connection med klockan. Ren tur att jag hittade CD:n med Polar-programmet men IrDA-driverskivan hittar jag icket i helsike.
Prytteln heter Kingsun KS-959 men det är ju fan omöjligt att få hem en driver. Varenda jä*la sökning, trots -*driverguide*, länkar ju till driverguide.com som ska ha betalt = icket acceptabelt.
Är det någon som har koll på var fasen jag kan få tag på drivers? När jag väl lyckas är frågan om jag får till det på Win 7 men folk har visst lyckats med Vista såg jag.
Prytteln heter Kingsun KS-959 men det är ju fan omöjligt att få hem en driver. Varenda jä*la sökning, trots -*driverguide*, länkar ju till driverguide.com som ska ha betalt = icket acceptabelt.
Är det någon som har koll på var fasen jag kan få tag på drivers? När jag väl lyckas är frågan om jag får till det på Win 7 men folk har visst lyckats med Vista såg jag.