Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Tja!
Jag har en usb-dongle för IrDa/BT som jag använder för att kommunicera med min pulsklocka från Polar (S720i). Men, nu har jag satt upp en ny burk, och vill installera dongeln igen, och skivan verkar ha försvunnit och XP verkar inte kunna installera bråten själv
Allt jag vet om den är att det är en kombo med ir och blåtand, köpt på Clas Ohlson för nått år sen, antagligen runt två år sen nånting. Allt som står på är logona för blåtand och ir, och serienumret
Dock är det inte Sigmatel-chip i den, eftersom det inte kan prata med pulsklockan, eller tvärs om kanske 
Det råkar inte vara någon som sitter på drivare till den? Isf skulle jag bli rackarns glad om jag kund få dom!
Och det är egentligen bara drivarna till ir-biten jag är intresserad av!
Jag har en usb-dongle för IrDa/BT som jag använder för att kommunicera med min pulsklocka från Polar (S720i). Men, nu har jag satt upp en ny burk, och vill installera dongeln igen, och skivan verkar ha försvunnit och XP verkar inte kunna installera bråten själv

Allt jag vet om den är att det är en kombo med ir och blåtand, köpt på Clas Ohlson för nått år sen, antagligen runt två år sen nånting. Allt som står på är logona för blåtand och ir, och serienumret
Dock är det inte Sigmatel-chip i den, eftersom det inte kan prata med pulsklockan, eller tvärs om kanske Det råkar inte vara någon som sitter på drivare till den? Isf skulle jag bli rackarns glad om jag kund få dom!