Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Ni som har Driver 3 till ps2 o xbox. Är det värt pengarna?.
Tänkte köpa det imorgon när det släpps till pc
Tänkte köpa det imorgon när det släpps till pc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
köp...INTE! Totalt sketet jävla rövspel rent ut sagt. Finns ingen känsla någonstans i det, bara en simpel kopia av GTA3. Alla fordon låter som hypertrimmad 125cc 2 taktare och går inte fortare än 80 vid max hastighet känns det som. Grafiken är väl sådär, men texturerna till hojarna suger nått fenomenalt. Ser ut som vissa delar är gjorda i paintEvil M skrev:Jag funderar på det spelet jag med. Vad man sett av screenshots mm så verkar ju inte grafiken vara så värst. Har inte set någon recension(stava) änns av spelet.
IceY skrev:
inte värt pengarna
varför inte? kanske inte med kontrollerna och så men rent spelmässig kan man det. Det är ju samma spel bara att det är till datorn. Sen att man kanske kan få lite bättre grafik på datorn kan jag gå med på. Men bilarna och motorcyklarna låter som symaskiner som går på högvarv. Fartkänslan är också ruskigt dåligt. Lika så körupplevelsen, mc bara svajar över hela vägen utan någon precision alls.
Så mitt "tips" är att ladda hem det istället om du tvunget måste ha det.
Är absolut inte värt 400 kr.![]()
bissmark skrev:Håller med dig.
Det är INTE värt pengarna om man ska betala för det.
Har det själv både till pc och xbox och jag måste säga att jag blev mycket besviken. Spelidén är toppen men känslan... Nope!
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |