Dricka öl i kväll?

Mattias skrev:
Silwer, om det där inte är en invit så vet jag inte vad. Välj sex!

Eller så var det precis utanför det givna intervallet 3-5.

Fast lite sex tackar jag inte nej till... jag har inte 'fått nåt' på så jävla länge nu att...särskilt inte om killen har ett sexpack på magen... Säg är detta ett raggningsforum?? Är du här ofta? :tungan

Last edited:
Flamma77 skrev:
(Flåt... tycker bara att för få människor har fattat sambandet...eller så är det bara jag som är för stiff för att inse det fina med att vara dretfull...)

1. Sprit blir gammal fort
2. Det är glamouröst att vara skitfull
3. Det är kul att vara gruppbakfull, så alla måste vara skitfulla

Kom fram en A-lagare till mig på stan när jag stod och snackade med ett par polare på hojen. "Nästa år ska fanimig jag också vara nykter och köra båge" sa han. :D

Klart det blir bira ikväll. Är på Broder Tuck från 2000 och framåt.......

Flamma77 skrev:
Va fan! Har jag varit bakis i onödan? :va

(Flåt... tycker bara att för få människor har fattat sambandet...eller så är det bara jag som är för stiff för att inse det fina med att vara dretfull...)

vad är det för vits med att dricka alkohol om man inte ska bli dragen så man inte vet att man druckit.... nä, ska det krökas ska man göra det när man är nyckter, för sedan blir det inte någon ordning på det :fyllisar :banana

Flamma77 skrev:
Eller så var det precis utanför det givna intervallet 3-5.

Fast lite sex tackar jag inte nej till... jag har inte 'fått nåt' på så jävla länge nu att...särskilt inte om killen har ett sexpack på magen... Säg är detta ett raggningsforum?? Är du här ofta? :tungan

:tungan :tummenupp

Macho Woman skrev:
Jisses. Självklart dricker man. Som alkisarna häromkring brukar säga: Det måste väl finnas något att fira!
Ja, funkar det kl12 en lördag i depån så ska du väl klara det en sån här kväll också ;)

Ja, själv har man röven full och ingen öl hemma. Men vad är det här då?

En flaska Stochlikoff vodka som jag fått gratis? Yeah :fyllisar :tuttar

kajlyl skrev:
Ja, funkar det kl12 en lördag i depån så ska du väl klara det en sån här kväll också ;)

Jag försökte beställa en Irish Coffee klockan fem i elva men det gick damen i kassan inte med på. De fick tydligen inte servera alkohol så tidigt. :confused: Jag som tycker alkohol passar med allt!

Macho Woman skrev:
Jag försökte beställa en Irish Coffee klockan fem i elva men det gick damen i kassan inte med på. De fick tydligen inte servera alkohol så tidigt. :confused: Jag som tycker alkohol passar med allt!
Lite Irländskt i kaffet räddar alltid dagen, gå tillbaka å reklamera :fatta!

Herre g..ja nån... flytta till Danmark istället, där är det ju ok med en gammeldansk till frukost om helgerna :fyllisar

Känner själv lite saknad just nu, saknar min Dalwhinnie Distiller's Edition som just tog slut :rofl

Fast det är ju ingen öl förståss :hihi

:öl

Last edited:
satan i gatan, allt snack om öl å wiskey osv gör en juh enormt sugen... Sprithora som man är... kanske ska ta en stänkare... :3freak

Fan. Blev bara tre bira ikväll. Mina polare ville inte vara med och leka mer.
Så blir dom när de skaffar tjejjer och annan skit...... Vad kan vara viktigare än mig ?

Back