Drick!!!!

christer skrev:
2233332 Precis Håkan, när jag väl hamnat i horisontellt läge så trillar jag inget mera :3freak

Ja, det ska gudarna veta, att när du faller, då kommer du inte upp igen... medans de som är lite yngre faktiskt kan komma upp igen :fyllisar

håkan skrev:
2233383 Ja, det ska gudarna veta, att när du faller, då kommer du inte upp igen... medans de som är lite yngre faktiskt kan komma upp igen :fyllisar

Va faen pojk, tänk på att det är ett kexpaket i skinn du häcklar :lol

christer skrev:
2233387 Va faen pojk, tänk på att det är ett kexpaket i skinn du häcklar :lol
Ja att du ä ett kexpaket det visste jag redan :fakta .
Men jag läste att Världsnaturfonden var och fotograferade något sensationelt
i Askeby i går . Det var en allbino Säl i en pol :D .
OBS var det du Crister :tungan

Peppe K skrev:
2233455 Ja att du ä ett kexpaket det visste jag redan :fakta .
Men jag läste att Världsnaturfonden var och fotograferade något sensationelt
i Askeby i går . Det var en allbino Säl i en pol :D .
OBS var det du Crister :tungan

Satan i gatan Peter, om det här är att Peppa så har du lyckats, nu djävflar har du skitit i det blå skåpet :fatta! jag som albino, jag är ju gyllenbrun :rofl
By the way, nu går det bada, 23 grader + är väl OK

Det som används inom sjukvården för att ge små barn som tappar vätska kan man också blanda själv. Det är busenkelt.

1 liter vatten
2 msk socker (alt. druvsocker)
1/2 tsk salt.

Sockret och saltet hjälper kroppen att ta upp vattnet.

Lime skrev:
2233847 Det som används inom sjukvården för att ge små barn som tappar vätska kan man också blanda själv. Det är busenkelt.

1 liter vatten
2 msk socker (alt. druvsocker)
1/2 tsk salt.

Sockret och saltet hjälper kroppen att ta upp vattnet.
Gott var det inte men säkert bra, danke!

Alx skrev:
2236315 Bra att du drack som inte var på banan och körde, eller ens i depån... :va
Jodå, Torkel var där, hans själ var där, det var bara hans fysiska kropp som råkade befinna sig någon annanstans.

Helt riktigt. Dagarna innan jag sprang maraton nyligen drack jag äckligt mycket vatten. Tävlingsdagen blev det väl drygt en liter innan start och 2,5-3 liter under loppet. Naturligtvis massor efter också. Kände inte av någon vätskebrist :-)

Norris skrev:
2232967 Man kan inte skapa en vätskebalans samma dag!
Vätskebalansen skapas genom flitigt drickande i 1-2 dagar innan.

Lycka till!
//Norris

Gustav O skrev:
2235266 Du kan klämma ur saften ur en hlav till en citron också så blir det lite godare, lite alltså.
8 dl av denna kräkframkallande sörja fick jag i mig i går kväll, det var inte gott en enda gång. Bara lite godare räcker nog inte tyvärr... :öl :zpy
Dyker Gustav upp nästa Tisdag (han borde göra det för han är träningsansvarig) så ska jag dit och våldföra mig på en TZ250 i några varv hade jag tänkt. Min egen lilla märr saknar några hyfsat vitala delar men hoppet är ju det sista som sover i skogen som Tore Skogman sa så hon ska nog rulla som aldrig förr den 2/7...

Torkel skrev:
2236975 8 dl av denna kräkframkallande sörja fick jag i mig i går kväll, det var inte gott en enda gång. Bara lite godare räcker nog inte tyvärr... :öl :zpy
Dyker Gustav upp nästa Tisdag (han borde göra det för han är träningsansvarig) så ska jag dit och våldföra mig på en TZ250 i några varv hade jag tänkt. Min egen lilla märr saknar några hyfsat vitala delar men hoppet är ju det sista som sover i skogen som Tore Skogman sa så hon ska nog rulla som aldrig förr den 2/7...
Den 27/6 ska jag vara träningsansvarig men jag hoppas kunna köra den 20/6 också. TZ:an med bägge gångerna.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025