Drevskydd inför besiktning

Provkört och det märktes inget annat än det vanliga skramlandet från denna typ av MC.
En grispitt hjälper inte tyvärr, på denna modellen har man gjutit plintar med gänga och dessa är brustna så det går helt enkelt inte att göra något åt orginalbultanta än att köpa nytt block...
Jag tror inte dom klagar på detta för det sittet minst lika bra och mycket starkare än många plastorginal som någon beskriver.
Finns ingen anleding att fästa detta på annat sätt - ett par skruvar i lättmetall är sämre.

Ska spraya på lite svart färg och skita ner den så får jag se hur det går på besiktningen.
 
Till xt500, sr500 finns följande ”rep-kit”

 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top