SuperKnutte
Lägg av!
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Ort
- Bästerås
- Hoj
- KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Hallå ni med WR/YZ426
r!
Vad kör ni med för drevning?
Just nu har jag 14/39 och har inte testat nån annan drevning. Kör bara gata, men nån bansväng lär det väl bli i sommar.
Skulle nog kunna tänka mej lite högre toppfart när det blir längre rakor..
Sååå, vad kör ni med för drev?

Vad kör ni med för drevning?
Just nu har jag 14/39 och har inte testat nån annan drevning. Kör bara gata, men nån bansväng lär det väl bli i sommar.
Skulle nog kunna tänka mej lite högre toppfart när det blir längre rakor..
Sååå, vad kör ni med för drev?