drev tjocklek o kedje tjock lek...?

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
tjena....
tänkte beställa ett jätte drev till min hoj...
va inne på roffesmotors hemsida o kolla.. men där e ju massa nummer o beteckningar som jag inte känner till... typ tjocklekerna på dreven o ofseten o massa annat....

så ifall någon kan hjälpa mej med det så hade jag vatt tacksam..
vet inte än hur många kuggar jag ska gå upp till... men det kan man ju komma på senare... så jag vill veta ofseten o tjockleka på drev o kedja....

hojjen i frågan är en Honda CBR 600F -94

Mvh coffe

Långa farbron skrev:
Är det några speciella drev du skall köpa??

Annars brukar man klara sig på bara hojens modellbeteckning dvs CBR600 och årsmodell.

Annars kolla med www.addemoto.se (ring dom) där brukar jag handla mina drivpaket.

775:- skall dom ha för ett komplett drivpaket.

e till stunt hoj... ska va ganska stryktåliga grejer... så man inte behöver byta så ofta... så det ska upp många kuggar bak... vet inte hur många där e orginal..
okej tack.. ska kolla addemoto.

glömde nämna att det e drevämne jag ska ha... men där finns tydligen olika ofset på dom.... så stort der som jag ska ha tror jag inte att man kan köpa färdigt till en spesifik hoj...

Zxr_Green skrev:
e till stunt hoj... ska va ganska stryktåliga grejer... så man inte behöver byta så ofta... så det ska upp många kuggar bak... vet inte hur många där e orginal..
okej tack.. ska kolla addemoto.

Jag tog bort mitt medelande ,för jag läste som en kratta och fick för mig att du skulle ha vanliga drev :3freak

Såg i efterhand att du skulle ha stuntdrevning,då får du vända dig till någona annan.finns någon här på forumet som säljer har jag för mig.

Problemet brukar ju vara att det finns oftast bara drevämmnen att köpa om man skall riktigt stora drev dvs inga hål gjorda idrevet utan man får fixa det själv.

Långa farbron skrev:
Jag tog bort mitt medelande ,för jag läste som en kratta och fick för mig att du skulle ha vanliga drev :3freak

Såg i efterhand att du skulle ha stuntdrevning,då får du vända dig till någona annan.finns någon här på forumet som säljer har jag för mig.

Problemet brukar ju vara att det finns oftast bara drevämmnen att köpa om man skall riktigt stora drev dvs inga hål gjorda idrevet utan man får fixa det själv.

fick lite hjälp från addemotos katalog... fick dom uppgifterna jag behövde där... så jag tackar....

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...