drev/delar till husaberg?

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
Är det någon som vet en bra hemsida där man kan köpa diverse delar till husaberg? drev, drivpaket m.m.
har en 400 fe-97.
Kan ev tänka mig att köpa beg om det är nån som sitter och suger på kedja/drev.

/Oskar

IceY skrev:
Är det någon som vet en bra hemsida där man kan köpa diverse delar till husaberg? drev, drivpaket m.m.
har en 400 fe-97.
Kan ev tänka mig att köpa beg om det är nån som sitter och suger på kedja/drev.

/Oskar

Hej Oskar,

hoppas du kommit på motardtankar efter morgondagen.. :)

Ett tips är att köpa drivpaket på en av mässorna som kommer snart. Nästan alla mc-handlare har det. Brukar vara snuskigt billigt på Oves iaf! Så passar man på o köpa olja också. Om du kan vänta lite sparar du mkt pengar!

Mvh
David

hehe det får vänta tills nästa sommar... om inte du vill sälja dina däck till mig? :)
får väl se om man kan hålla sig så länge, vill köra nuuu! :4skrika

David P. skrev:
Hej Oskar,

hoppas du kommit på motardtankar efter morgondagen.. :)

Ett tips är att köpa drivpaket på en av mässorna som kommer snart. Nästan alla mc-handlare har det. Brukar vara snuskigt billigt på Oves iaf! Så passar man på o köpa olja också. Om du kan vänta lite sparar du mkt pengar!

Mvh
David

IceY skrev:
hehe det får vänta tills nästa sommar... om inte du vill sälja dina däck till mig? :)
får väl se om man kan hålla sig så länge, vill köra nuuu! :4skrika

Om det är bakdäck du vill ha kan du få köpa mitt gamla för en hundralapp, det ligger uppe på Uråsa.. :)

/Dave

David P. skrev:
Om det är bakdäck du vill ha kan du få köpa mitt gamla för en hundralapp, det ligger uppe på Uråsa.. :)

/Dave

Hehe... jag menade mer hela kittet.. :hihi

ingen som vet vart man kan köpa typ effektsystem till husaberg?
eller andra plast detaljer.

Last edited:
Back