dressmann reklamen

HUr f-n orkar folk!?!?

Tjenare grabbar och töser!

Jag jobbar på Dressmann utanför Uddevalla och har fått prata med ett antal arga och "besvikna" kvinnor/tanter. Har även blivit uppringd på jobbet flera gånger av folk som vill klaga!

Hur i hel***te orkar folk bry sig?

Har svårt att tänka mig att jag skulle bli ursinnig för att en kille visas naken på TVn.

att folk orkar! Nu märks det att vintern kommer när det snackas dressman på ett sporthojs forum :hihi

Mago skrev:
Man ser en fin tjej gå runt naken (men med belysning så man inte riktigt ser, om man säger så). Sen går hon fram till en kille med boxershorts och säger typ "Man underwear, for men only".
Är väl lite småfyndigt och rätt oskyldigt enligt mig.

VÄLDIGT oskylldig

själv gick jag ock köpte dessa kallingar dagen efter PLUS hade diskuterat saken i TV, bara för att visa att det var löjligt.... farsan fick dom i farsdagspresent :hihi

Och reklamen vänder sig ju faktiskt mot killar, sanorlikheten att en kille tittar på reklamen om det är en naken tjej med är väl "lite" större va?

crash test doll skrev:
Tjenare grabbar och töser!

Jag jobbar på Dressmann utanför Uddevalla och har fått prata med ett antal arga och "besvikna" kvinnor/tanter. Har även blivit uppringd på jobbet flera gånger av folk som vill klaga!

Hur i hel***te orkar folk bry sig?

Har svårt att tänka mig att jag skulle bli ursinnig för att en kille visas naken på TVn.

Fan att ja inte köpte dom av dig då!

Förövrigt är tjejer tjejer, även om sammhället är jämnställt idag så kommer dom inte att ge sig. Tjejer är sådanna bara, lika bra att inse det!

själv skiter jag i de, tycker att det är jävligt löjligt att ens bry sig, dom kan väl stänga av om dom inte vill se??

Miss_Orchidee skrev:
Fan att ja inte köpte dom av dig då!

Förövrigt är tjejer tjejer, även om sammhället är jämnställt idag så kommer dom inte att ge sig. Tjejer är sådanna bara, lika bra att inse det!

själv skiter jag i de, tycker att det är jävligt löjligt att ens bry sig, dom kan väl stänga av om dom inte vill se??
Nästa gång vet du vart du ska köpa dem. kan säkert fixa lite sporthojsrabatt! :hihi

crash test doll skrev:
Nästa gång vet du vart du ska köpa dem. kan säkert fixa lite sporthojsrabatt! :hihi

Shyst altså.... dom var ju inte direkt dyra iof... hälften så dyra som våra...och 3 ggr så mycket tyg.... jag får inte ihop det :confused: :va

Miss_Orchidee skrev:
Shyst altså.... dom var ju inte direkt dyra iof... hälften så dyra som våra...och 3 ggr så mycket tyg.... jag får inte ihop det :confused: :va
Det är som med sporthojar - ju lättare desto dyrare... :tungan

Flinar du eller e du bara glad över att äntligen få prata med grabben? :D

Faan låt det vara mer naket på reklam så att alla singelkillar
har nåt gött o tänka på när dom tar ett bad eller lägger sig i sängen.

Mer NAKET åt onanisterna!!! :yoparty :yoparty :yoparty

!

Vad faan är det med folk egentligen.. har de inget bättre att ägna sig åt än att klaga på en oskyldig reklamfilm? dressman skrattar.... :lol :arsele

bättre såhär eller?? fett cred till bror å cheifen :Bugar

Bifogat

• dressman1.jpg
    dressman1.jpg
    41.2 KB · Visningar: 102
  • dressman2.jpg
    dressman2.jpg
    39.6 KB · Visningar: 116
tekknoboy skrev:
Vad faan är det med folk egentligen.. har de inget bättre att ägna sig åt än att klaga på en oskyldig reklamfilm? dressman skrattar.... :lol :arsele

bättre såhär eller?? fett cred till bror å cheifen :Bugar
Se där ja, en Dressmannbroder! Rock on!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!