-DreamHack Winter 2004-

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha TZR -99
Någon på forumet som tänkt ta sej till DreamHack Winter 2004 ?
Jag funderar starkt på att åka dit denna gången också, men har lite tvivel!
Kommer nog bli att köra hoj dit ifall väder och körkort tillåter.. :)

Edit: Kom på att det är rätt KALLT i mitten av November :tungan
 
Jag ska dit :)
Ska vi sitta jämte varandra... eh... r.. RED_LiME? :rolleyes:

Det hålls i elmias tipshall i jönköping den 28:de november, men biljetternä släpps nån gång denna månaden...
 
PollySmurf skrev:
Jag ska dit :)
Ska vi sitta jämte varandra... eh... r.. RED_LiME? :rolleyes:

Det hålls i elmias tipshall i jönköping den 28:de november, men biljetternä släpps nån gång denna månaden...

Mjoo, men måste först ha klart för mej hur mkt pengar jag har.. Måste ta mej till nån Slipknot spelning med.. Men är nästan tradition att åka på Dh ju :hihi
 
Jag ska på DH04W! :yoparty

kommer att sitta i mittengången denna vintern vet ej plats nr än..
 
Cyanid skrev:
Jag ska på DH04W! :yoparty

kommer att sitta i mittengången denna vintern vet ej plats nr än..

Platserna är ju praktiskt taget slut...

Finns bara lite spridda enstaka platser kvar.. Också sovsalen då som dom satt bord i, men vem vill sitta där? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top