DreamHack Winter 03 ?

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Någon som kommer att besöka dreamhack nästa vecka ?
Jag kommer att finnas där från innan det öppnar tills det stänger :)
Kommer att hålla till i närheten av Microsofts monter större delen av tiden, så vill någon prata hoj eller något annat ett tag så är det bara att gå dit.

Vilka dagar kommer du vara där? Kanske kan jag och MrGooFy komma dit och hälsa på. Vad kostar ett endagspass om man inte ska ha datorplats?

Sitter i mitten på rad 7:rodnar:

Kom gärna förbi o snacka lite, kan va skönt me en pause från nördarna ;)

Edit: får väl dra på mig RoH och SH tröjjan! :banana

Last edited:
McB skrev:
Vilka dagar kommer du vara där? Kanske kan jag och MrGooFy komma dit och hälsa på. Vad kostar ett endagspass om man inte ska ha datorplats?

Kommer att vara där alla dagar. Företrädesvis hittar man mig där eftermiddag till sen kväll. Skall jobba i microsoft-montern, kommer bland annat att vara ansvarig för de CS och CSDM-servrar vi skall köra. Så vilken dag som helst fungerar.

kajlyl skrev:
Sitter i mitten på rad 7:rodnar:

Kom gärna förbi o snacka lite, kan va skönt me en pause från nördarna ;)

Edit: får väl dra på mig RoH och SH tröjjan! :banana

Jo, du får väl antingen ha tröjan tillgänglig, eller se till att jag ser att det är en hojåkare som sitter där :)
Det är nog ganska lätt att hitta mig, dels kan man ju fråga efter Tom, men annars så är det bara att leta efter den största killen i montern. Det är sannolikt jag :)

Tom skrev:
Kommer att vara där alla dagar. Företrädesvis hittar man mig där eftermiddag till sen kväll. Skall jobba i microsoft-montern, kommer bland annat att vara ansvarig för de CS och CSDM-servrar vi skall köra. Så vilken dag som helst fungerar.

Kan du "fixa in oss" eller måste vi planka? :D

En endagsbiljett kostar annars 150:- , enligt uppgift på websidan.
den gäller då till kl 12 dagen efter :)

Tom skrev:
Jo, du får väl antingen ha tröjan tillgänglig, eller se till att jag ser att det är en hojåkare som sitter där :)
Det är nog ganska lätt att hitta mig, dels kan man ju fråga efter Tom, men annars så är det bara att leta efter den största killen i montern. Det är sannolikt jag :)
Japp får väl göra det :D
hmmm... Server ansvarig :va Då kan du "Hjälpa" mig om jag ställer upp i nån tävling va :rolleyes:

Jaha... då va man på plats!
första som händer är att man får massa Virusar :huvet
Typiskt mig att inte uppdatera allt innan jag åker :kocko

Ni andra som ska besöka får fan se till o göra det!
Släng iväg ett SMS om de blir nått :) 0703-495054

Näh, söndagen händer det inte så mycket. Lite prisutdelning, men de flesta börjar ju packa ihop rätt tidigt. Nätet bryts vid 10, sen är det ju inte så mycket att göra direkt.

Dock så fick några utvalda åka vipern, vi hade det som pris i en av våra tävlingar, en tur med Roos i vipern :)
Så två personer fick en rejäl åktur, komplett med bredställ och gummirök. (Det märks ju att racingkillarna har däcksspons).

MrGooFy skrev:
Jag garvade så jag visste inte vart jag skulle ta vägen när dom slängde upp den på bigscreenen, stackars kille han kan ju inte leva ett normalt liv efter detta.
HAHAHA :rofl

du var inte ensam! jag o alla mina kompisar vek sig av skratt, särskilt andra gången, när de la till "I'm horny" låten ;) :yoparty

Någon sono har sätt hans lunar? han fyllde mer än 2sidor gästbok/minut i nästan två dygn... nu är det fortfarande minst 10sidor/dygn.... måste fan slått alla lunar rekord någonsin :lol
Råast var att de hitta han syrras lunar och började spämma henne också med typ: "Du vet att din bror blev filmad när han runka och detta visades för över 5000pers va?"

Tom skrev:
Dock så fick några utvalda åka vipern, vi hade det som pris i en av våra tävlingar, en tur med Roos i vipern :)
Så två personer fick en rejäl åktur, komplett med bredställ och gummirök. (Det märks ju att racingkillarna har däcksspons).
VA??? :4skrika
Kunde du inte smusslat in mig på en åktur där??? :6surkart :rolleyes:
Jag förklarade ju utförligt att det var min drömfyrhjuling ;)

kajlyl skrev:
VA??? :4skrika
Kunde du inte smusslat in mig på en åktur där??? :6surkart :rolleyes:
Jag förklarade ju utförligt att det var min drömfyrhjuling ;)

Svarade du på ViewSonic-enkäten så hade du ju chans att vara med iaf.
Sen handplockades de två vinnarna ur databasen :)
De som åkte såg i alla fall ut att uppskatta det hela, det leendet som satt på plats efter åkturen lär nog ha hållit i sig en bra stund.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph