Dramatisk jakt på mc-förare

campar skrev:
2174642 okej, då vet vi vad det var för hoj...
VEM var det då?

Försöka att göra en zoom på bakre regskylten och skicka sedan ett SMS till en av vägverkets tjänster så skickar dom svar tillbaka med namn m.m

1,2 promille går inte förbi omärkt direkt.. bra att han togs, det är farligt nog att folk kör nyktra.. stolpskott..

Uppdaterad info

Dels ligger han i strax över 100 kilometer i timmen på 30-sträckan på Hedgatan. Det är åtskilliga rödljuskörningar. Han kör även på bakhjulet på Hertig Karls Allé, där han även kör mot trafiken, säger polisinspektör Lennart Olsson.

Grym "dubbel-high-five" snutarna kör i slutet av filmen...känns lite...ja...jag vet inte vad...

Lennart har en svart 12a men de har åkt runt en idiot på en vit 9a i stan ett par år nu,
skulle inte bli förvånnad om de är han.

(Vet dock inte om de är han som är reggad här)

Waldemar skrev:
2174828 Grym "dubbel-high-five" snutarna kör i slutet av filmen...känns lite...ja...jag vet inte vad...
De kan de gott unna sig när de tagit bort en fyllestyrare från trafiken.

Klocken dialekt han hade, speciellt vid kommentaren om bakhjulskörningen. :tummenupp

Riktigt bra jobbat av Sherifferna för övrigt, HighFive´n var söt...och det kan dom som sagt unna sig. :klappar

Fyllestyrare ska bara bort! :mad:
Blir lika jävla förbannad var gång jag hört att någon framfört ett fordon med alkohol i kroppen, en vacker dag ligger man själv under någon bil som framförts av någon mindre begåvad icke existensberättigad individ. Och överlever jag det, blir det inte kul för fyllot om han lever tillräckligt mycket för att känna efter... :censored

Last edited:
Mr Edholm skrev:
2174891 Klocken dialekt han hade, speciellt vid kommentaren om bakhjulskörningen. :tummenupp

Riktigt bra jobbat av Sherifferna för övrigt, HighFive´n var söt...och det kan dom som sagt unna sig. :klappar

Fyllestyrare ska bara bort! :mad:
Blir lika jävla förbannad var gång jag hört att någon framfört ett fordon med alkohol i kroppen, en vacker dag ligger man själv under någon bil som framförts av någon mindre begåvad icke existensberättigad individ. Och överlever jag det, blir det inte kul för fyllot om han lever tillräckligt mycket för att känna efter... :censored
Håller med till fullo! :Bugar Eller om nått fyllo skulle köra på nån i familjen eller någon av mina vänner. Jag hoppas någon låser in mig tills jag har lugnat mig, annars gör jag nog något jag får ångra... Å blir jag påkörd, å är så pass hel efteråt att jag kan veva omkring så kommer svenskt rättsväsende få anledning att diskutera ämnet nödvärnsexcess! :4skrika

Hoztic skrev:
2174923 Eller om nått fyllo skulle köra på nån i familjen eller någon av mina vänner. Jag hoppas någon låser in mig tills jag har lugnat mig, annars gör jag nog något jag får ångra...

Där sa du ju något...det är ju to.m värre än att bli påkörd själv,
Det är så jävla lätt att undvika för den som utövar rattfylleri, så det "legitimerar" en sjujävla nödvärnsexcess...

(även fast jag vet att rätten inte kommer godkänna det...men skitsamma! :hihi )

Stefan skrev:
2174847 Lennart har en svart 12a men de har åkt runt en idiot på en vit 9a i stan ett par år nu,
skulle inte bli förvånnad om de är han.

(Vet dock inte om de är han som är reggad här)
It wasnt me, hade det varit jag hade jag bjudit ut poliserna på Nordslingan till Fellingsbro.
har också mött killen som kör runt på den där hojen, han kör som en idiot mest hela tiden. :3freak
tycker poliserna gjorde rätt som tacklar ikull skiten. gullig high five föresten.

Ska du komma över på en öl ikväll stefan?
:fyllisar

Last edited:
Tycker Polisen skötte det hela klockrent. :tummenupp

Fyllekörning & dessutom utan behörighet för Mc. :va

bakhjulskörning mot trafiken ? hade killen dödslängtan eller ?
han ska nog vara glad att han lever

Köra motorcykel i vanliga fall kräver ju en enorm skärpa. Det är nog klurigt. Köra berusad, på bakhjulet (!) måste vara riktigt svårt.

Tur att de fick dit idioten. Bort med sånna där! :kulspruta

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...